فیلم / ورود ديدني مشعل المپيک به برج لندن

مشعل المپيک در صحنه اي تماشايي به بناي تاريخي برج لندن در انگليس منتقل شد.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، پس از چندين سال آماده سازي و فراهم کردن مقدمات، مشعل المپيک سرانجام روز جمعه وارد شهر لندن انگليس شد. در صحنه اي تماشايي، گروهي از تکاوران به همراه مشعل المپيک در نزديک بناي تاريخي برج لندن، ا‌ز آسمان به زمين فرود آمدند.
مارتين ويليامز، تفنگدار دريايي انگليس در حاليکه مشعل المپيک را با خود حمل مي کرد، با طناب از بالگرد سي کينگِ نيروي دريايي ارتش پياده شد و روي برج لندن در کرانه رودخانه تايمز فرود آمد. با ورود تماشايي اين تکاور، مشعل بازي هاي المپيک نيز در قلب يکي از بناهاي تاريخي لندن قرار گرفت تا شکوهِ ميزباني بازي هاي المپيک بعد از شصت و چهار سال دوباره نصيب انگليس شود.
جمعيت مشتاق نيز در کنار رودخانه معروف تايمز در شهر لندن صف کشيده بودند تا ورود مشعل المپيک را تماشا کنند. دِيم کِلي هولمز قهرمان بازي هاي المپيک در حاليکه مشعل را در دست داشت داخل استحکامات برج لندن گشت زد و سپس مشعل را به يکي از شهروندان لندن که به علت انجام کارهاي داوطلبانه و خدمت رساني در سطح شهر به عنوان حامل مشعل انتخاب شده بود، داد. براي مردم لندن، ورود مشعل المپيک، دوراني پر هيجان و البته چهار هفته ازدحام جمعيت در مراکز حمل و نقل عمومي را نويد مي دهد. در اين ميان، بارش بي وقفه باران در انگليس و انتشار عناوين مختلف درباره ناکارآمدي شرکت  جي 4 اِس که مسئوليت تامين امنيت بازي هاي المپيک را بر عهده دارد، نگراني هايي را به همراه داشته است. با اين وجود، بوريس جانسون شهردار لندن مي گويد نگراني ها با ورود مشعل المپيک برطرف خواهد شد.
جمعه، شصت و سومين روز از سفر هفتاد روزه براي مشعل المپيک بود که تاکنون با قايق، هواپيما، اسب و حتي بالون هواي گرم جابه جا شده است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.