رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: عصر امروز از صاحبان 30 اثر برتر جشنواره شعر و داستان جوان سوره تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه علیرضا نوروزی در حاشیه برگزاری جشنواره شعر و داستان جوان سوره در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره شعر و داستان جوان سوره در تالار وحدت مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در پایان این جشنواره از صاحبان آثار منتخب این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی تعداد آثار منتخب این جشنواره را 30 نفر عنوان کرد و افزود: دهمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره با سیاست‌های ادبی شکل بهتری به خود گرفته است.

نوروزی تصریح کرد: به روز رساندن استعدادهای جوان، شناساندن ظرفیت‌های بالقوه استان‌ها، تمرکز زدایی از تهران و توجه به گنجینه پربار ادبیات داستان‌ها از جمله اهدافی است که در دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره دنبال می‌شود.

وی این جشنواره را محل پایش کیفی آثار دانست و خاطرنشان کرد: این نگاه به نوعی تعیین کننده مسیر راهبردی ادبیات کشور است و در این راستا هر ساله جشنواره شعر و داستان جوان سوره با بلوغی چشمگیرتر اجرایی می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه جشنواره شعر و داستان جوان سوره سیر تکاملی خود را طی می‌کند، گفت: استفاده از تجربیات شاعران و نویسندگان کشور به ویژه حضور اساتید و پیشکسوتان در کنار جوانان سبب شده این جشنواره هم در حوزه معرفی استعدادهای خلاق جوان و هم در حوزه تولید آثار به ویژه کتاب شاعران و نویسندگان جوان در کشور نمایان شود.

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره شعر و داستان سوره امروز در تالار وحدت مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار می‌شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.