مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 11 میلیارد ریال به مدد جویان دامغانی کمک نقدی شده است.

محمد قوسی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 11 میلیارد و 199 میلیون ریال به مدد جویان دامغانی کمک نقدی شده است گفت: این کمک نقدی در زمینه مسکن، جهیزیه، درمان، خودکفایی و فرهنگی بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان مهمترین هدف این نهاد را اجرای طرح توانمند سازی مددجویان برشمرد و افزود: با اجرای این طرح به افرادی که توانمندی شغلی دست و درآمد کسب پیدا می کنند دیگر مستمری پرداخت نمی شود.
وی به تحت پوشش بودن 249 دانشجو بومی و غیر بومی در سطح شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: این دانشجویان در دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی تحصیل میکنند.
قوسی به دیدار دانشجویان دختر و پسر پیروان ولایت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با اساتید حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: مشاوره شغلی، حقوقی و خانواده به مدد جویان از دیگر خدمات این نهاد می باشد.
مدیر کمیته امداد خمینی شهرستان دامغان با اشاره به طرح های شفا مخصوص بیماران خاص، محسنین جهت زنان سرپرست خانوار و اکرام ایتام از خیرین خواست تا برای اجرای بهتر این طرح ها با کمیته امداد امام خمینی دامغان بیشتر همکاری نمایند.
وی در ساخت کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی توسط یک خیر دامغانی اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتبار 400 میلیون تومان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
قوسی همچنین به ساخت بازارچه خودکفایی اشاره کرد و افزود: زمین این بازارچه به قسمت 180 میلیون تومان خریداری شده است که توسط یک خیر دامغانی با اعتبار 800 میلیون تومان ساخته خواهد شد.
لازم به ذکر است در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان 17 میلیارد و 415 میلیون تومان کمک نقدی شده است./ف
برچسب ها: دامغان ، کمک ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار