معاون كيفيت گروه خودروسازي سايپا از استقبال گسترده مشتريان نسبت به محصولات ايكس 100 اين گروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران داريوش گل محمدي  اظهار داشت: گروه خودروسازي سايپا از دو سال پيش تاكنون با انجام اقدامات زيربنايي تلاش كرده با ارتقا سطح كيفي و استاندارد خودروهاي توليد خود رضايت مشتريان را فراهم آورد كه اقبال خريداران به خودروهاي ايكس 100 بيانگر موفقيت سايپا در تحقق اهداف خود بوده است.

وي افزود: تغييرات صورت گرفته منجر به توليد محصولي كاملاً به روز و متفاوت با توليدات قبلي سايپا شد كه هم از لحاظ كيفيت و هم از نظر زيبايي در سطح غير قابل مقايسه اي با خودروي پرايد سابق قرار گرفته است.

گل محمدي تصريح كرد: پروژه ايكس 100 با هدف افزايش استحكام و ايمني در تصادفات از جلو و تقویت و استحکام بیشتر بدنه و همچنین ارتقاء استاندارد سیستم روشنایی خودرو و زیبایی تزئینات داخلی و راحتی بیشتر سرنشین صورت گرفته است.


وي مهمترین ویژگی خودروهاي پلت فرم ايكس 100 را افزایش قابلیت جذب ضربات ناشی از تصادفات دانست و گفت: ارزیابی های انجام شده بر اساس استانداردهای روز اروپایی نشان دهنده کمترین آسیب وارده به سرنشین هنگام وقوع تصادفات رانندگي است .


گل محمدي افزود: در بخش تزيينات داخلي اين خودروها نيز بیش از 50 قطعه طراحي شده و با تغيير در ظاهر و مقاوم سازي قسمت هايي نظیر داشبورد، درها، کنسول و صندلی با افزودن قطعات تقویتی فلزی، ایمنی سرنشین نیز افزایش یافته است.

معاون كيفيت سايپا  با اشاره به تجهيز خودروهاي ايكس 100 به سيستم ضد سرقت افزود: ايموبلايزر نصب شده بر روي خودروهاي ايكس 100 جز پيشرفته ترين سامانه ها در دنيا است و هم اكنون بسياري از خودروهاي روز جهان از چنين سيستمي استفاده مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: نصب ترمز ABS بر روی کلیه مدل های خانواده سایپا و تقویت فنرهای جلو و عقب توام با ایجاد قابلیت نصب کیسه هوا از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این پروژه است./عب

برچسب ها: رضایت ، استاندارد ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار