یک مجتمع مسکونی که درآستانه تخریب و ویرانی ناشی از گودبرداری غیراصولی قرار گرفته بود با کمک آتش نشانان تمامی ساکنان آن ازمحل به سلامت تخلیه شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 80  را در ساعت 20:13 دقیقه شب گذشته روانه محل حادثه در بلوار فردوس كرد. آتش نشانان  با حضور در یك مجتمع چهار طبقه 25 واحدی که در مجاورت زمین گودبرداری شده واقع بود موفق شدند بدون هیچ حادثه ای كلیه ساكنان آن را به خارج از ساختمان انتقال دهند.
به گفته حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران، برآمدگی های ناگهانی كف حیاط وپاركینگ وهم چنین كج شدن ستون های ساختمان حاکی از اجرای عملیات گودبرداری غیراصولی در ملک مجار بود.
وی افزود: چون هر آن احتمال می رفت این ساختمان بر روی ساکنان آن فرو ریزد و فاجعه ای انسانی رخ دهدما به سرعت دست بکار شده و به همه ساکنان هشدار دادیم که با توجه به خطرات بالقوه باید هرچه سریعتر محل سکونت خود را ترک کنند.
این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد: با تخلیه همه ساکنان 25 واحد مسكونی، محل برای بررسی علت حادثه و وضعیت استحکام این مجتمع تحویل عوامل انتظامی و نیز کارشناسان شهرداری منطقه شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار