نهمین جشنواره بین المللی بسم الله با عدم حمایت متولیان هنری روبرو شده است و به دلیل نداشتن هزینه کافی نمی توانیم هنرمند خارجی به عنوان میهمان دعوت کنیم.

محمدرضا کمره ای، رییس نهمین جشنواره بین المللی بسم الله در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: نهمین جشنواره بین المللی بسم الله 13 مرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره بین المللی بسم الله شاهد نمایش آثار هنرمندان تنها 7 کشور جهان خواهیم بود.

كمره اي تعداد کم کشورهای شرکت کننده را عئم تبلیغات و ارائه فراخوان دانست و گفت: برای برگزاری نهمین جشنواره بین المللی بسم الله متأسفانه هیچ ارگان و سازمان مربوطه که پیش از این قول های مساعد برای حمایت از این رویداد جهانی داده بودند هیچ کدام تا به امروز به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند. بنابراین به جهت حمایت نکردن نتوانستیم تبلیغات گسترده ای را داشته باشیم.

وی گفت: ارائه فراخوان به مرکز مختلف فرهنگی هنری کشورهای مختلف نیازمند هزینه است و به دلیل آنکه هزینه های ارسال فراخوان بالا بود متأسفانه امسال علیرغم آنکه علاقمند به شرکت بسیاری از هنرمندان جهان در این رویداد بین المللی بودیم متأسفانه تنها 7 کشور را خواهیم داشت.

رییس نهمین جشنواره بین المللی بسم الله گفت: البته این 7 کشور هم تنها نمایش آثارشان را خواهیم داشت و باز هم به دلیل هزینه داشتن نتوانستیم هنرمندان این کشورها را به عنوان میهمان خارجی دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: جشنواره بین المللی بسم الله در جهان به ویژه در کشورهای اسلامي اعتباری بدست آورده اما با شرایط کنونی متأسفانه این اعتبار را از دست خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در افتتاحیه نهمین جشنواره بین المللی بسم الله تنها سفرا کشورهای شرکت کننده حضور خواهند داشت و در صورت برگزیده شدن هنرمندان 7 کشور شرکت کننده جوایز به نمایندگان سفراي آنها ارائه می شود.

کمره ای گفت:‌ نهمین جشنواره بین المللی بسم الله تا نوزدهم مرداد در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.