سرپرست استانداري همدان رهاورد سومين دور سفر ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و شهرک‌هاي صنعتي به استان را 99 مصوبه اعلام کرد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان؛  علي اکبر فاميل کريمي  با بيان اينکه اين اولين جلسه ستاد در سال 91 است ادامه داد: کمک به تأمين نقدينگي واحدهاي توليدي، تأمين سرمايه در گردش آن‌ها، قرار گرفتن طرح‌ها در بند الف، اختصاص زمين از اراضي ملي براي معادن، ارائه راهکار براي مسائل مالياتي، گمرکي، تأمين اجتماعي و بيمه اي و مذاکره با شرکت‌هاي خدمات رسان براي ارائه خدمات به برخي طرح‌ها در شهرک‌هاي صنعتي استان از تصميمات مهم اين جلسه ستاد بود.
سرپرست استانداري همدان با تصريح اينکه پنج کميته امور بانکي،معدن،بيمه و ماليات،شهرک‌هاي صنعتي و ستاد اصلي وظيفه بررسي مسائل و تصميم گيري براي رفع آن‌ها را بر عهده داشتند، اضافه کرد: 48 فقره از درخواست‌ها در خصوص مسائل بانکي، 24 فقره در خصوص شرکت شهرک‌هاي صنعتي، امور مالياتي و گمرکي و8 فقره در ارتباط با معادن و صنايع معدني بود و 20 فقره از مسائل نيز در کارگروه اصلي مطرح شد.
 فاميل کريمي با طرح اينکه آمار نشان مي‌دهد تعداد مشکلات خارج از حيطه استان براي ارائه در ستاد تسهيل نسبت به قبل کاهش يافته است افزود: دو جلسه قبلي ستاد 741 مصوبه داشته است که اين موضوع و کاهش مشکلات واحدهاي توليدي براي ارائه در ستاد سوم نشانگر افزايش توان استان در حل اين مشکلات است.
وي در پايان از تصويب 616 ميليارد و 600 ميليون تومان اعتبار در قالب تسهيلات بانکي براي واحدهاي توليدي در شوراي عالي اشتغال کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: براي بهره‌مندي واحدهاي توليدي استان از اين اعتبار منتظر اعلام دستورالعمل اجرايي پرداخت آن به بانک‌ها هستيم./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.