همایش یك روزه وكارگاههای مدرسین كشوری گروههای درسی پایه دوم وششم ابتدایی به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛دراین همایش معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش وپرورش خوزستان ضمن اشاره به تحول بنیادین آموزش وپروش گفت: تحول در آموزش و پرورش یك تحول ریشه ای و عمیق است وتحولی توأم با آینده نگری ونظام مند است برای تربیت دانش آموزانی كه منطبق بر فلسفه اسلامی آموزش وپرورش برای زندگی فردا آماده شوند و این بستر در آموزش وپرورش مهیاست وما مجریان این تحول هستیم.

سیده فرانك موسوی همچنین گفت: فقدان فلسفه تعلیم وتربیت متناسب با جامعه اسلامی و حضور كم رنگ نظام ارزشی در آموزش و پرورش سابق و ناهماهنگی آشكار سایر عوامل سهیم در تربیت با آموزش وپرورش در گذشته،از جمله دلایل عمده برای ایجاد تحول بنیادبن در آموزش و پرورش هستند كه براین اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به عنوان نقشه راه تدوین شده و همه باید با تلاش یكدیگر برای ایجاد این تحول گام برداریم واز آن پشتیبانی كنیم .

گفتنی است در ادامه این همایش ، شش كارگاه با عناوین كارگاه ریاضی،كارگاه علوم تجربی، كارگاه قرآن ودینی،كارگاه فارسی ،كارگاه تفكر و پژوهش وعلوم اجتماعی وكارگاه هنر و فناوری برگزار گردید ومدرسان كشوری این دوره ها بایكدیگر به بحث وتبادل نظر پرداختند . /ع
برچسب ها: همایش ، گروه های ، ابتدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.