عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در امور ایثارگران گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مازندران با نمادهای ایثار و شهادت مزین می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدجواد مرادی‌کیاپی امروز اظهار داشت:‌ این شورا در دیدار با مسئولان مصوباتی دارد که جامعه ایثارگری استان باید از آن مصوبات مطلع باشند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای مشورتی استاندار می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات ایثارگران مازندران باشد، تصریح کرد:‌ جذب ایثارگران و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری و ادارات تحت نظارت شهرداری، بلامانع بودن دوشغله بودن ایثارگران، مناسب‌سازی اماکن برای تردد در سطح شهر و ادارات و مکان‌های فرهنگی، تغییر کاربری زمین‌های تحت مالکیت ایثارگران خارج از بافت طرح هادی روستایی، نظارت و ساماندهی ویژه گلزار شهدا در سطح استان و ایجاد فضای ورزشی ویژه ایثارگران از جمله مصوبات نشست با معاون عمرانی استاندار مازندران است.

مرادی‌کیاپی ادامه داد:‌ استفاده از نمادهای ایثار و شهادت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان و تعیین تکلیف اراضی علوی تحت تملک ایثارگران از دیگر مصوبات این نشست است.

این مسئول با بیان اینکه هیچ ضعفی در اجرای مصوبه‌ها وجود ندارد و همه مصوبه‌ها قابلیت اجرایی دارند، متذکر شد:‌ نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران احساس دین داریم.

وی با اشاره به اینکه پیگیر به نتیجه رساندن این مصوبات هستیم، اذعان داشت:‌ چنانچه ایثارگران مشاهده کردند که این مصوبه‌ها اجرا نمی‌شود به اطلاع ما برسانند تا پیگیری کنیم.

عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در امور ایثارگران خاطرنشان کرد:‌ از تمام ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تقاضا داریم چنانچه با مشکلاتی مواجه هستند با ما در میان بگذارند چرا که نماینده آنها هستیم و وظیفه پاسخگویی داریم.

محمدجواد مرادی‌کیاپی فرزند سردار شهید حسینعلی مرادی‌کیاپی است.

برچسب ها: ساری ، شورا ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.