در هفتمین جشنواره استان زنجان از کارآفرینان برتر استان، از میان 9 کارآفرین برتر زنجانی، 5 نفر از مدیران شرکت‎های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان به‌عنوان کارآفرین برتر سال 90 انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان "یوسف رستمیان" از شرکت فناوری اطلاعات نگارستان زرین، "محمد زینالی" از شرکت عصر تجارت مجازی افرند و "داود مقدم" از شرکت همراهگستر زرین آفاق، کارآفرینان برتر بخش خدمات، "لیلا قربانی" کارآفرین برتر بخش کشاورزی و "احسان اعرابی" کارآفرین برتر بخش صنعت انتخاب شدند.

رئیس پارک و فناوری زنجان دررابطه با این انتخاب گفت: انتخاب بیش از 50 درصد کارآفرینان برتر استان از پارک علم و فناوری امری طبیعی است و بدون تردید، آینده کسب و کار از آن شرکتهای مبتنی بر فناوری خواهد بود.

خاوندگارافزود: پیروی از مبانی نظری جدید و تکیه پارک بر اصول علمی، علت سرآمدی پارک در میان شهرکها، موسسات حمایتی، ادارات کل و موسسات عمومی دیرپای استان در حمایت از تولید صنعتی، کشاورزی و خدمات است.

وی با ستایش از پیشرفتهای علمی موجود در ایران، پیش‏بینی کرد با توسعه علم و فناوری، روند فزاینده دانشجویان و دانشگاهیان، توسعه شرکتهای دانش بنیان و تغییر شیوه معیشت مردم، کشور ما آبستن تحولات و پیشرفتهای مهمی خواهد بود./س

برچسب ها: انتخاب ، کار ، آفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.