مهران رجبي بازيگر محبوب سريال‌هاي مناسبتي گفت: سختي ها و مشكلات را براي ارائه كار خوب به مخاطبان تحمل مي‌كنم.

مهران رجبي بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در آستانه ماه مبارك رمضان در بيان خاطرات خود در ماه رمضان گفت: همواره در انجام كارهاي مناسبتي ماه رمضان با فشار كاري روبرو هستيم، در زمان فيلم برداري سريال "زيرزمين" ساخته بهروز افخمي در بخش پلان كوچك برگشتن و نگاه كردم بوديم.

وي در ادامه افزود: پس از پايان كار كه تقريبا ساعت 2:30 نيمه شب بود از پامنار تهران به مقصد كرج حركت كردم و وقتي به منزل رسيدم در پاركينگ خانه با تلفن همراه من تماس گرفته شد.

رجبي در ادامه گفت: عوامل كار از من خواستند تا دوباره به محل لوكيشين برگردم و پلان برگشتن و نگاه كردن را همان ساعت دوباره فيلم برداري كنند كه من هم همين مسير طولاني را به محل كار برگشتم.

وي در اين خصوص گفت: تمامي اين سختي ها نشان از مشقت كار است و من اين مسير را سه بار طي كردم تا كاري خوب براي مخاطبان عزيز آماده كنيم.

رجبي در پايان ضمن آرزو و دعا براي مخاطبان در ماه رمضان گفت: در همين ايام ملكوتي كه خداوند براي پاك شدن بندگان فرصتي قرار  داده كه اگر بنده اي به بي راهه ها رفته دوباره به مسير الهي بازگردد طلب حلاليت براي تمامي بندگان دارم./ي2
برچسب ها: ماه رمضان ، رجبی ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار