همزمان با چهارمین سالروز در گذشت خسرو شکیبایی یک تیمِ 3 نفره ی موسیقی متشکل از شهرام شکوهی، پیام هوشمند و سید محمد کاظمی یک قطعه ی موسیقی تحت عنوان «به رنگ شکیبایی» را تهیه کرده و به انتشار رساندند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شهرام شکوهی در رابطه با اجرای این قطعه می گوید : « مرحوم خسرو شکیبایی یکی از اسطوره های بازیگری در تاریخ سینمای ایران بوده ، هست و خواهد بود . او علاوه بر هنر والایی که در زمینه ی تصویر داشت، از صدایی منحصر به فرد برخوردار بود و به همین خاطر تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در مدت زمانی کوتاه قطعه ی قابل قبولی را به ثمر برسانیم .پس از این که با ترانه ی « به رنگ شکیبایی » ارتباط برقرار کردم ملودی این قطعه را ساختیم و تنظیم آن نیز ظرف چند روز آماده شد . امید وارم ماحصل این اثر در شأنِ شکیبایی بزرگ باشد.»

پیام هوشمند که تنظیم کننده ی این اثر به حساب می آید علاقه ش به شکیبایی را این چنین بیان کرد : « طی 4 سالی که از درگذشت خسرو شکیبایی می گذرد جای خالی اش همواره احساس شده و بدون شک هیچ گاه پر نخواهد شد.خوشحالم که توانسته ایم با ساخت یک قطعه ی موسیقی از او یاد کنیم تا شاید این اثر به دل علاقه مندان شکیبایی بنشیند.»

سید محمد کاظمی به عنوان ترانه سرای این قطعه به سایت موسیقی ما چنین می گوید: « پاییز 87 و چند ماه پس از درگذشت باور نکردنی خسرو شکیبایی ترانه ای را برای او سرودم که کاملا خودم را راضی نمی کرد. در تمام این مدت با ترانه ای که نوشته بودم کلنجار می رفتم تا به حدی که دلم را راضی می کند برسد. فروردین امسال ترانه ی « به رنگ شکیبایی » آماده شد و تصمیم گرفتیم آن را به اجرا برسانیم . شهرام شکوه ی بهترین گزینه ای بود که می توانست قطعه ای جهت بزرگداشت شکیبایی اجرا کند. امیدوارم توانسته باشیم به اندازه ای ناچیز از آن هنرمند فراموش نشدنی یاد کرده و هوادارانش را خوشحال کرده باشیم .»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.