باراک اوباما به تیراندازی هولناک در کلرادو که 50کشته و زخمی برجای گذاشت واکنش نشان داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ، رئیس جمهور آمریکا در پی شنیدن خبر تیراندازی در یک سینما در شهرک آئورورا  در نزدیک دنور ایالت کلرادو با انتشار بیانیه ای به این اتفاق واکنش نشان داد. باراک اوباما می خواست امروز در ایالت فلوریدا نشست تبلیغات انتخاباتی داشته باشد اما به علت این تیراندازی که 12 کشته و 38 زخمی برجای گذاشت، این مراسم را لغو کرد. باراک اوباما با لغو این برنامه، امروز به واشنگتن برمی گردد.
باراک اوباما در بیانیه ای که منتشر کرده گفته است: من از شنیدن خبر تیراندازی هولناک و تاسف بار در کلرادو شوکه شدم.  دستگاههای انتظامی محلی و فدرال در حال بررسی این مساله هستند.  
دولت من هرکاری را که بتواند برای حمایت از مردم آئورورا در این شرایط زمانی فوق العاده دشوار انجام خواهد داد.  ما مصمم هستیم عاملان این اقدام را تحویل عدالت بدهیم از امنیت مردم کشورمان اطمینان خاطر حاصل کنیم و به وضع کسانی رسیدگی کنیم که در این ماجرای تیراندازی زخمی شدند. ما در لحظات دشوار و تاریک باید بدانیم که همه ما اعضای یک خانواده آمریکایی هستیم. 
دستیار مشاور امنیت ملی آمریکا صبح امروز این خبر را به باراک اوباما داد و کاخ سفید از نزدیک خبرهای مربوط به این رویداد را دنبال می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سلاله
۲۲:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
اگه خیلی ناراحت ود خرید و فروش ازاد اسلحه رو ممنوع میکرد
50 درصد مردم امریکا از عملکردش ناراضی اند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۱
کار خودشون بوده نزدیکای انتخاباته واسه همین
آخرین اخبار