جام جهاني 2014 در کشور برزيل برگزار مي شود که در حال حاضر مرحله مقدماتي اين دوره از رقابتها در قاره هاي مختلف در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در اين جا به مرور گروه ها و بازيهاي برگزار شده در قاره آفريقا مي پردازيم مرحله مقدماتي جام جهاني در قاره آفريقا با رويارويي تيم ها در 10 گروه برگزار مي شود.

گروه A:

 گروه A متشکل از تيم هاي اتيوپي، آفريقاي مرکزي، آفريقاي جنوبي و بوتسوانا است دور رفت از مرحله مقدماتي در تمام قاره ها برگزار شد و به اتمام رسيد اين در حالي است که آفريقاي مرکزي و بوتسوانا در دور رفت مرحله مقدماتي به مصاف يکديگر رفتند و آفريقاي مرکزي با نتيجه دو بر صفر پيروز ميدان شد اين رقابت در تاريخ 13 خرداد ماه انجام گرفت.

ديگر رقابت اين گروه بين آفريقاي جنوبي و اتيوپي در تاريخ 14 خرداد برگزار شد که اين رويارويي با نتيجه مساوي يک به يک به پايان رسيد.

رقابت سوم گروه A در قاره آفريقا بين بوتسوانا و آفريقاي جنوبي در تاريخ 20 خرداد برگزار شد اين رقابت نيز با نتيجه مساوي يک بر يک پايان پذيرفت.

آخرين ديدار از گروه A قاره آفريقا در دور رفت بين تيم هاي اتيوپي و آفريقاي مرکزي برگزار شد اين رقابت در 21 خرداد ماه برگزار شد و با پيروزي دو بر صفر تيم اتيوپي پايان يافت. به پايان رسيدن اين رقابت بازيهاي دور رقت گروه A قاره آفريقا نيز خاتمه يافت و براساس ديدارهاي برگزار شده و نتايج به دست آمده جدول رده بندي اين گروه به شرح زير است:

تيم اتيوپي با انجام دو بازي و به دست آوردن يک پيروزي و يک مساوري سه گل زده و يک گل خورده در صدر جدول اين گروه قرار گرفته است.

اين تيم با تفاضل گل 2- چهار امتياز به دست آورده است آفريقاي مرکزي رده دوم جدول را به خود اختصاص داده است. اين تيم با کسب يک پيروزي و يک شکست، دو گل زده و دو گل خورده و تفاضل گل صفر، موفق به کسب سه امتياز شده است.

آفريقاي جنوبي در حالي در رده سوم قرار گرفته است که موفق به کسب پيروزي نشده و بازيهاي خود را با کسب دو مساوي به پايان رسانده است اين تيم موفق به زدن دو گل شده و دو گل نيز از حريفان خود دريافت کرده است و با تفاضل گل صفر و کسب دو امتياز رقابتهاي خود را در دور رفت به پايان رسانيده است.

بوتسوانا تيم قعر جدولي گروه A است اين تيم با کسب نتيجه يک باخت و يک مساوي رقابتها را به پايان رساند. اين تيم با به ثمر رساندن يک گل و دريافت سه گل از حريفان و با تفاضل گل 2- تنها توانست رده آخر جدول رده بندي را به خود اختصاص دهد.

حال به تشريح بازيهاي گروه A در دور جديد مي پردازيم:
جمعه مورخ 2 فروردين 92 دو بازي برگزار خواهد شد که در آن (22/03/2013) تيم هاي آفريقاي جنوبي و آفريقاي مرکزي به مصاف يکديگر مي روند و اتيوپي و بوتسوانا در مقابل هم قرار مي گيرند.

جمعه 19 خرداد 92 (7/6/2013) بار ديگر آفريقاي جنوبي و مرکزي و اتيوپي و بوتسوانا مقابل يکديگر قرار مي گيرند .

جمعه 26 خرداد 92(14/6/2013)
تيم هاي بوتسوانا و آفريقاي مرکزي در دور برگشت مقابل هم قرار مي گيرند و اتيوپي و آفريقاي جنوبي نيز در همين روز به مصاف يکديگر مي روند.

جمعه 17 شهريور 92 (6/9/2013) آفريقاي مرکزي و اتيوپي به مصاف يکديگر مي روند و آفريقاي جنوبي در بوتسوانا نيز در مقابل هم قرار مي گيرند تا در پايان اين رقابتها تکليف اين گروه مشخص شود.

گروه B:

در گروه B مرحله مقدماتي جام جهاني قاره آفريقا تيم هاي تونس- سيرالئون- گيزاستوايي-کيپ ورد حضور دارند.

در دور رفت تيم هاي سيرالئون و کيپ ورد در تاريخ 13 خرداد  به مصاف يکديگر رفتند که نتيجه اين بازي پيروزي دو بر صفر سيرالئون بود.

تونس و گينه استوايي نيز در همين روز با يکديگر روبه رو شدند که نتيجه آن پيروزي سه بر يک تونس بود.

شنبه 20 خرداد تيم هاي گينه استوايي و سيرالئون به مصاف يکديگر رفتند که اين رقابت با نتيجه 2-2 به پايان رسيد و تيم کيپ ورد و تونس نيز با نتيجه دو بر يک و با پيروزي تونس با بازي خود پايان دادند.

با توجه به بازيهايي که در اين دور انجام شد جدول رده بندي به شرح زير است:
تونس دو بازي انجام داد که در هر دو بازي نيز پيروزي دست يافت موفق به ثمر رساندن 5 گل شد و دو گل نيز از حريفان دريافت و توانست با تفاضل گل 3 و به دست آوردن 6 امتياز صدرنشين اين گروه شد.

سيرالئون با 1 برد، 1 مساوي، 4 گل زده و 3 گل خورده و تفاضل گل يک و به دست آوردن 14 امتياز در رده دوم جدول جاي گرفت.

گينه استوايي بدون هيچ پيروزي با نتيجه يک مساوري ، يک باخت، سه گل زده، و دريافت5 گل و تفاضل گل 2- موفق شد در رده سوم قرار گيرد اين تيم در اين دور از رقابت ها يک امتياز کسب کرد.

کيپ ورد با متحمل شدن دو باخت،دو گل زده، 4 گل خورده و همچنين تفاضل گل 2- رده آخر جدول را به خود اختصاص داد اين تيم موفق نشد در اين دور امتيازي به دست آورد.

 برنامه بازيهاي گروه B در دور جديد به شرح زير است:

 جمعه 2 فروردين 92 (22/3/2013) تيم هاي گينه استوايي- کيپ ورد و تونس- سيرالئون به مصاف هم مي روند.
جمعه 26 خرداد 92 (7/6/2013) تيم هاي سيرالئون – تونس و کيپ ورود- گينه استوايي به رقابت مي پردازند.
جمعه 26 خرداد 92 (14/6/2013) کيپ ورد-سيرالئون گينه استوايي- تونس مقابل هم صف آرايي مي کنند.
جمعه 17 شهريور 92 (6/9/2013) تيم هاي سيرالئون گينه استوايي و تونس –کيپ ورد به مصاف يکديگر مي روند.

گروه C:

در گروه C مرحله مقدمات جام جهاني قاره آفريقاي آفريقا تيم هاي ساحل آج، تانزانيا، مراکش-گامبيا حضور دارند.
بازيهاي اين گروه در دو روز 13 و 21 خرداد انجام شد در 13 خرداد دو بازي برگزار شد که در آن گامبيا و مراکش به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي با نتيجه برابر يک بر يک به پايان رسيد.
ساحل آج و تانزانيا نيز رو در روي هم قرار گرفتند که بازي با برتري دو بر صفر ساحل آج به پايان رسيد.

در 21 خرداد مراکش و ساحل آج به رقابت پرداختند که اين رقابت به نتيجه مساوي دو بر دو ختم شد.

در ادامه نيز تانزانيا و گامبيا به مصاف هم رفتند که اين بازي منجر به پيروزي دو بر يک تانزانيا شد.
با بازيهايي که انجام شد و نتايجي که رقم خورد جدول رده بندي به شرح زير است:
تيم ساحل آج در دو بازي که انجام داد موفق به کسب نتيجه يک برد و يک مساوي، 4 گل زده و دو گل دريافتي و تفاضل گل دو و کسب 4 امتياز صدر جدول گروه C را به خود اختصاص داد.
تانزانيا با به دست آوردن نتيجه يک برد و يک باخت و به ثمر رساندن دو گل و دريافت سه گل و تفاضل گل1-و امتياز 3 در رده دوم قرار دارد.

مراکش در جايگاه سوم قرار گرفت در حالي که دو نتيجه مساوي به دست آورد موفق به زدن سه گل شد و سه گل نيز از حريفان دريافت کرد. اين تيم تفاضل گل ، داشت و دو امتياز نيز کسب کرد.

گامبيا در حالي قعرنشين گروه c است كه در طي رقابتها يك مساوي و يك باخت به دست آورده، 2 گل به ثمر رسانده و 3 گل نيز از حريفان دريافت كرده اين تيم با تفاضل گل 1- موفق به دريافت يك امتياز شده است.

برنامه ي بازيهاي گروه c در دور جديد به شرح زير است:

جمعه 2 فروردين (22/3/2013) ساحل آج و گامبيا تانزانيا و مراكش به مصاف يكديگر مي روند.
جمعه 19 فروردين (7/6/2013) نيز مراكش و تانزانيا و گامبيا و ساحل آج روبه روي هم مي ايستند.
جمعه 26 خرداد ماه 92(14/6/2013) تانزانيا و ساحل آج با هم روبه رو مي شوند و مراكش و گامبيا به مصاف هم مي روند.
جمعه 17 شهريور (6/9/2013) گامبيا و تانزانيا و ساحل آج مراكش روبه روي يكديگر مي ايستند تا سرنوشت تيم هاي صعود كننده و حذف شده از اين گروه را مشخص كنند.

گروه D:

در گروه D سودان – نحنا – زامبیا و سوتو به رقابت با هم می پردازند

جمعه 12خرداد نحنا به مصاف لسوتو رفت که با نتیجه ی پر گل 7بر صفر به پیروزی رسید.
شنبه 13 خرداد سودان و زامبیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که سودان به ثمر رساندن دوگل توانست زامبیا را شکست دهد.
شنبه 20 خرداد زامبیا و نحنا به رقابت با یکدیگر پرداختند که نتیجه آن برد 1 بر صفر زامبیا بود.
یکشنبه 21 خرداد لسوتو و سودان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه آن صفر – صفر مساوی بود.

با توجه به نتایج بدست آمده از این رقابت ها سودان صدرنشین این گروه شد سودان موفق به کسب یک پیروزی و یک مساوی شد توانست 2 گل به ثمر برساندو با تفاضل 2گل  و 4 امتیاز کسب کرد. نحنا با یک برد و یک باخت 7 گل زده و یک گل دریافتی و تفاضل 6گل موفق به کسب 3 امتیاز و مقام دوم جدول شد.

زامبیا سوم شد این جایگاه در حالی بدست آمد که این تیم یک برد و یک باخت کسب کرد موفق به زدن یک گل شد و دو گل نیز از حریفان دریافت کرد. تفاضل گل این تیم 1 بود و 3 امتیاز به دست آورد.

لسوتو قعر نشین این گروه است با یک باخت و یک مساوی 7 گل خورده و تفاضل 7گل و کسب یک امتیاز برنامه های بازی این گره در دور جدید به نسبت زیر می باشد.

شنبه 2فروردین 92 (22/3/2013) نحنا – سودان و لسوتو – زامبیا به مصاف هم می روند
جمعه 169 خرداد 92 این تیم ها به مصاف هم می روند
جمعه 26 خرداد92 (14/6/2013) زامبیا و سودان به مصاف یکدیگر می روند و در دیگر رقابت لسوتو و نحنا روبه روی هم می ایستند
جمعه 17 شهریور 92 (6/9/2013) نحنا- زامبیا و سودان – لسوتو به مصاف یکدیگر می روند تا سرنوشت این گروه نیز مشخص شود.

گروه E:

در این گروه تیم های بورکینافاسو جمهوری کنگو – نیجر و گابون با هم رقابت می کنند.

شنبه 13 خرداد بورکینافاسو و جمهوری کنگو مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه مساوی صفر – صفر به پایان رسید.
یکشنبه 14 خرداد نیز نیجر و گابون به رقابت با هم پرداختند و این بازی نیز به نتیجه مساوی صفر – صفر انجامید.
شنبه 20خرداد گابون و بورکینافاسو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفرگابون به پایان رسید.

در همین روز جمهوری کنگو و نیجر با هم به رقابت پرداختند که نتیجه آن پیروزی یک بر صفر جمهوری کنگو را رقم زد با توجه به نتایج به دست آمده جدول و رده بندی به ترتیب زیر می باشد.

گابون با یک برد و یک مساوی به ثمر رساندن یک گل و تفاضل 1گل و به دست آوردن 4 امتیاز رده ی اول را به خود اختصاص داد.

جمهوری کنگو در حالی در رده دوم ایستاد که یک برد و یک مساوی بدست آورد موفق شد که 3گل به ثمر برساند وبا تفاضل 1گل ، 4امتیاز بدست آورد.

نیجر با بدست آوردن یک مساوی و یک باخت و دریافت یک گل و تفاضل 1گل موفق به کسب امتیاز و مقام سوم جدول شد.

بورکینافاسو در حالی قعر نشین این گروه است که یک باخت و یک مساوی بدست آورده یک گل دریافت کرده و با تفاضل 1گل موفق به دریافت 1 امتیاز شد.برنامه بازی های دور جدید مقدماتی جام جهانی گروه E به شرح زیر است:

جمعه 2 فروردین 92 (22/3/2013) بورکینافاسو و نیجر به مصاف یکدیگر می روند و جمهوری کنگو و گابون نیز روبه روی هم صف آرایی می کنند.

جمعه 19 خرداد 92 (7/6/2013) گابون و جمهوری کنگو روبه روی هم قرار می گیرند و نیجر و بورکینافاسو به مصاف هم می روند.
جمعه 26 خرداد 92 (14/6/2013) جمهوری کنگو – بورکینافاسو و گابون – نیجر به مصاف هم می روند.
جمعه 17 شهریور 92 در این روز بورکینافاسو – گابون و نیجر – جمهوری کنگو مقابل هم قرار می گیرند تا سرنوشت این گروه مشخص شود.

گروه F:

در اين گروه نيجريه، نامبيا، مالاوي، کنيا حضور دارند، شنبه 13 خرداد نيجريه و نامبيا به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي با پيروزي نيجريه به پايان رسيد.

شنبه 20 خرداد دو تيم مالاوي و نيجريه رو به روي هم قرار گرفت و با نتيجه ي يک بر يک به اين بازي خاتمه دادند.
درهمين روز نامبيا وکنيا به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي به پيروزي نامبيا انجاميد.

باتوجه به نتايج به دست آمده جدول رده بندي گروه F از اين قرار است:

نيجريه با يک برد و يک مساوي و دو گل زده، يک گل خورده و تفاضل گل يک و بدست آوردن 4 امتياز صدرنشين اين گروه است. نامبيا با کسب نتيجه يک برد و يک گل زده و يک گل خورده و تفاضل گل صفر و کسب 3 امتياز در رده ي دوم قرار دارد.
مالاوي اين تيم با دو تساوي يک گل خورده و يک گل زده و تفاضل گل صفر و کسب 2 امتياز در مقام سوم قرار دارد.کنيا قعرنشين اين گروه در کارنامه فعلي خود يک مساوي و يک باخت دارد و با تفاضل گل 1 توانست يک امتياز بدست آورد.

در دور جديد مرحله مقدماتي

جمعه 2 فروردين 92، نامبيا، مالاوي و نيجريه، کنيا به مصاف هم مي روند.
جمعه 19 خرداد 92، کنيا، نيجريه و مالاوي نامبيا مقابل يکديگر قرار مي گيرند.
جمعه 26 خرداد 92، مالاوي، کنيا و نامبيا، نيجريه به مصاف هم مي روند.

جمعه 17 شهريور 92 نيجريه، مالاوي و کنيا، نامبيا با هم به رقابت مي پردازند تا تکليف اين گروه در اين مرحله مشخص شود.

گروهG:

در اين گروه تيم هاي مصر، گينه، زيمباوه، موزامبيک حضور دارند.

تا به اينجا در اين گروه جمعه 12 خرداد مصرو موزامبيک به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي با برد 2برصفر مصر همراه بود.
يکشنبه 14خرداد، زيمباوه و گينه رو به روي هم قرار گرفتند که پيروز ميدان گينه بود.

يکشنبه 21 خرداد موزامبيک و زيمباوه به مصاف هم رفتنداين بازي با نتيجه ي برابر بدون گل به پايان رسيد.
درهمين روز گينه و مصر نيز رو در روي هم صف آرايي کردند که درآن مصر با نتيجه ي 3بر2 پيروز ميدان شد.

با نتيجه به دست آمده از رقابت ها در اين گروه جدول رده بندي به شرح زير است.مصربا دو برد و 5 گل زده، 2 گل خورده و تفاضل گل 3 و 6امتياز بدست آورده است و صدرنشين اين گروه مي باشد.

گينه يا يک برد و يک باخت، 3 گل زده و 3 گل خورده، تفاضل گل صفر و کسب 3 امتياز در مقام دوم است، زيمباوه با يک مساوي و يک باخت و دريافت يک گل از حريفان و تفاضل گل 1 توانست امتياز بدتس آورد و در جايگاه سوم قرا گيرد.

موزامبيک درحالي قعرنشين اين گروه است که يک مساوي و يک باخت کسب کرده، دو گل خورده از حريفان دريافت کرده و با تفاضل گل 2، توانست را امتياز بدست آورد.

گروهH:

در اين گروه تيم هاي بنين، الجزاير، مالي و رواندا با يکديگر به رقابت مي پردازند.
اين مسابقات يکشنبه 14 خرداد بين الجزاير و رواندا برگزار شد که با پيروزي 4 برصفر الجزاير همراه بود در ديگر ديدار بنين و مالي رودرروي هم قرار گرفتند که نتيجه ي آن برتري يک برصفر بنين بود.

يکشنبه 21 خرداد رواندا و بنين مقابل يکديگر قرار گرفتند که منجر به تساوي يک بر يک شد.
مالي و الجزاير نيز به مصاف هم رفتند که به پيروزي 2بريک مالي انجاميد.

نتايج و جدول رده بندي از قرار زير است:

بنين با يک برد، يک مساوي و دو گل زده، يک گل خورده و تفاضل گل 1 و بدست آوردن 4 امتياز صدرنشين اين گروه مي باشد.
الجزاير با يک برد و يک باخت و 5 گل زده، 2 گل خورده و تفاضل گل 3 موفق به کسب 3 امتياز و رده ي دوم جدول شد.
مالي با کسب 1 برد و يک باخت، 2 گل زده ، 2 گل خورده و تفاضل گل صفر موفق به کسب 3 امتياز شد که با اين اوضاع رده ي سوم جدول را از آن خود کرد.

رواندا با کسب نتيجه ي يک مساوي و يک باخت، 1 گل زده و 5 گل خورده و تفاضل گل 4 توانست 1 امتياز بگيرد که همين امر موجب شد قعرنشين جدول شود.

بازيهاي دور جديد مرحله مقدماتي اين گروه به شرح زير است:

جمعه 2 فروردين 92 رواندا مالي و الجزاير، بنين به مصاف يکديگر مي روند.
جمعه 19 خرداد   92 (7/6/2013)بنين الجزاير و مالي، رواندا با هم به رقابت مي پردازند.
جمعه 26 خرداد 92 (14/6/2013) مالي بنين و رواندا الجزيره به مصاف يکديگر مي روند.
جمعه 17 شهريور 92 (6/9/2013) بنين رواندا و الجزاير مالي به رقابت با هم مي پردازند تا سرنوشت گروه هاي صعود کننده و حذف شده مشخص شود.

گروه I:

 دراين گروه ليبي، دموکراتيک کنگو، کامرون و توگو حضور دارند.

شنبه 13 خرداد ماه کامرون و موکراتيک کنگو به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با پيروزي يک برصفر کامرون همراه بود.
يکشنبه 14 خرداد ماه رويارويي توگو و ليبي به تساوي يک بر يک اين دو تيم منتهي شد.

يکشنبه 21 خرداد دموکراتيک کنگو و توگو رو به روي هم ايستادند که اين رقابت با پيروزي 2 برصفر دموکراتيک کنگو پايان يافت.
درهمين روز ليبي و کامرون نيز به مصاف هم رفتند که ليبي با به ثمر رساندن 2 گل و دريافت يک گل پيروز مسابقه شد.
با نتايج بدست آمده جدول رده بندي اين گروه از قرار زير است.

تيم ليبي با يک برد و يک مساوي، 3 گل زده و 2 گل خورده و تفاضل گل يک موفق به کسب 4 امتياز و رده ي اول جدول اين گروه شد.
دموکراتيک توگو با يک برد، يک باخت و 2 گل زده و يک گل خورده و همچنين با تفاضل گل يک و کسب 3 امتياز در مقام دوم جدول جاي گرفت کامرون با يک برد، با يک باخت و به ثمر رساندن 2 گل و دريافت 2 گل از جانب حريفان و تفاضل گل صفر موفق به کسب 3 امتياز و رده سوم جدل شد.

توگو درحالي قعرنشين گروه I شد که توانست دراين مسابقات يک مساوي، يک باخت بدست آورد. يک گل به ثمر برساند و 3 گل از جانب حريفان دريافت کند اين تيم با تفاضل منفي2 و کسب يک امتياز اين عنوان را بدست آورد.
دور جديد مرحله مقدماتي در اين گروه به شرح زير برگزار مي شود.

جمعه 2 فروردين 92، (22/3/2013) کامرون-توگو و دموکراتيک کنگو-ليبي به مصاف يکديگر مي روند.
جمعه 19 خرداد 92 (7/6/2013) ليبي-توگو، دموکراتيک کونگو-کامرون با هم روبرو مي شوند.
جمعه 17 شهريور 92 کامرون-ليبي، و توکيو-دموکارتيک کونگو به مصاف يکديگر مي روند تا سرنوشت اين گروه براي دور بعد جام جهاني 2014 مشخص شود.

گروه J:

دراين گروه سنگال، اوگاندا، آنگولا ليبريا با هم به رقابت مي پردازند.
بر اين اساس، شنبه 13 خرداد، سنگال و ليبريا با هم رقابت کردند که نتيجه آن پيروزي 3بريک سنگاه برحريف بو.
يکشنبه 14خرداد، آنگولا و اوگاندا به مصاف يکديگر رفتند که به تساوي يک بريک اين 2 تيم انجاميد.
شنبه 20 خرداد ماه رويارويي اوگاندا و سنگال انجام گرفت که اين بازي هم به تساوي يک بر يک 2تيم انجاميد.

يکشنبه 21 خرداد ماه ليبريا و آنگولا به مصاف يکديگر رفتند که نتيجه آن تساوي بدون گل اين 2 تيم شد با توجه به نتايج بدست آمده جدول رده بندي گروه J آفريقا به شرح زير است.

سنگال با يک برد، يک مساوي، 2 گل زده، و 2 گل خورده و همچنين تفاضل گل 2 موفق به کسب 4 امتياز و مقام اول اين گروه شد.
اوگاندا با کسب 2 تساوي، 2 گل زده و 2 گل خورده و تفاضل گل صفر با کسب 2 امتياز مقام دوم را به خود اختصاص داد.
آنگولا با بدست آوردن 2 تساوي، يک گل زده و يک گل خورده و تفاضل گل صفر 2 امتياز بدست آورد و در جايگاه سوم ايستاد.
ليبريا با کسب يک تساوي، يک باخت، يک گل زده و 3 گل خورده و همچنين تفاضل گل منفي2، يک امتياز کسب کرد و عنوان قعرنشين گروه J را به خود اختصاص داد.

ديدارهاي دور جديد گروه J در مرحله مقدماتي به شرح زير است.

جمعه 2 فروردين 92، (22/3/2013) سنگال، آنگولا و ليبريا و اوگاندا به مصاف يکديگر مي روند.
جمعه 19 خرداد 92(7/6/2013) آنگولا-سنگال و اوگاندا-ليبريا روبروي هم صف آرايي مي کند.
جمعه 26خرداد 92 اوگاندا-آنگولا، وليبريا-سنگال با يکديگر به رقابت مي پردازند.
جمعه 17 شهريور 92 (6/9/2013)  آنگولا- ليبريا، سنگال-اوگاندا به مصاف يکديگر مي روند تا تکليف تيم هاي صعود کننده از اين گروه مشخص مي شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار