مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از آغاز فعالیت های تابستانی اوقات فراغت در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان خبر داد.

حجت الاسلام سید جعفر میرعلی اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از آغاز فعالیت های تابستانی اوقات فراغت در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان خبر داد و گفت: 12 پایگاه اوقات فراغت شهری و روستایی به عنوان هسته های فرهنگی و بوستان معرفت در شهرستان دامغان تشکیل شده است.
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه فعالیت های تابستانی از دهم تیرماه جاری آغاز و تا 20 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد گفت: هدف از تشکیل کلاسهای اوقات فراغت هسته های فرهنگی و بوستان معرفت آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف دینی، احکام اسلامی و اخلاق سیاسی و اجتماعی است.
وی تابستان را بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف اسلامی بر شمرد و گفت: برگزاری کلاسهای عقیدتی، اجتماعی، سیاسی، قرآن، اخلاق، معارف، اردوهای فرهنگی و ورزشی از مهمترین فعالیت های تابستانی هسته های فرهنگی و بوستان معرفت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان به شمار می رود.
حجت الاسلام سید جعفر میر علی اکبری به شناسایی نخبگان و افراد برتر در این کلاس ها اشاره کرد . گفت: برای این افراد نخبه برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه انجام و نیز گواهینامه پایان دوره صادر می شود./ل
برچسب ها: دامغان ، فراغت ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار