مردی که در چاه 70 متری یک گرمابه قدیمی گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری 125، این مرد برای بیرون آوردن پمپ آب به داخل این چاه عمیق رفته بود که دچاراین حادثه شد.
در ساعت 11:12 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی تهران با دریافت خبر گیر افتادن شهروندی در چاه عمیق آب بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 28 و گروه امداد و نجات پنج را به محل حادثه در 20 متری جوادیه، كوچه آقایی اعزام کرد. رضا یادگاری معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت؛ در یك حمام عمومی قدیمی كه کاربری آن تغییر یافته و به صورت مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفت یك چاه بزرگ آب به عمق 70 متر وجود داشت که چند سالی بود که از آن استفاده نمی شد.
وی افزود: صبح امروز یک نفر برای بیرون آوردن پمپ آب به داخل این چاه رفت که به علت رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم مهارت در این نوع کارها، ناگهان در عمق 25 متری چاه گیر کرد و دیگر قادر به خارج شدن از چاه نشد.
يادگاری گفت: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل و برپا كردن سه پایه چاه با توجه به خطرات بسیاری كه برای امدادگران در داخل چاه بود سرانجام توانستند این شخص را از داخل این چاه عمیق بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس بدهند.
 این مدیر با تجربه و پرسابقه آتش نشانی توصیه اکید کرد: افرادی كه تصمیم به رفتن به داخل هر نوع چاهی را دارند حتما باید دراین شغل باتجربه و متخصص باشند و اصول ایمنی را كاملا رعایت کرده ونیز از ابزار استاندارد استفاده كنند./ل
برچسب ها: نجات ، معجزه آسا ، چاه ، عمیق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار