درحالیکه اوباما می گوید وقت ندارد جلسه شورای اشتغال را تشکیل بدهد اما به گلف بازی می رود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سی ان ان ، آینده اشتغال در آمریکا تیره و تار است. بیکاری در آمریکا برای چهل و یکمین ماه متوالی ، بیش از هشت درصد است. نتایج نظرسنجی های اخیر موسسه افکارسنجی گالوپ حاکی از آن است که به نظر مردم آمریکا ، ایجاد فرصتهای شغلی بهترین کاری است که دولت آمریکا می تواند برای احیای اقتصاد کشور انجام بدهد.
 بسیاری از آمریکایی ها معتقدند سیاستها و اقدامات باراک اوباما چندان به اشتغالزایی کمک می کند. در این میان باید به وضع شورای اشتغال آمریکا نیز توجه داشت که در شش ماه گذشته حتی تشکیل جلسه نداده است. کاخ سفید می گوید اوباما کارهای زیادی دارد و درنتیجه نتوانسته است جلسه شورای اشتغال کشور را تشکیل بدهد. جمهوری خواهان می گویند چطور اوباما می گوید برای این کار وقت ندارد حال آنکه در شش ماه گذشته در بیش از یکصد جلسه برای جلب کمکهای مالی برای فعالیتهای ستاد انتخاباتی اش شرکت کرده و ده مرتبه هم به بازی گلف رسیده است.
سوال مطرح این است که آیا مسائل اقتصادی می تواند مانع از آن شود که اوباما برای بار دوم به کاخ سفید راه پیدا کند. شماری از مردم آمریکا می گویند این اتفاق ممکن است و باید به میت رامنی فرصت داده شود تا بتواند به اقتصاد کشور سر و سامان بدهد. آنها می گویند باراک اوباما سه سال فرصت داشت تا اقتصاد آمریکا را در مسیر درست قرار بدهد اما چنین کاری را انجام نداد.
برچسب ها: اشتغال ، اوباما ، گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار