فرهاد مجيدي مهاجم سابق تيم استقلال با پيشنهاد جدي از سوي فتح‌اله‌زاده روبرو شده است، اين بازيكن بدون سر و صدا وارد تهران شد تا مذاكرات لازم را انجام داده و تصميم نهايي را اتخاذ كند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حاليكه قرار بود مجيدي، پس از ورود به تهران، به مسئولان استقلال خبربدهد،  پس از شنيدن سفر علي‌فتح‌الله زاده به مالزي وي ورود خود را اعلام نكرد تا زماني كه  مديريت تيم استقلال به كشور بازگردد.
گفتني است،‌امير قلعه نوعي خواستار برگزاري جلسه با فرهاد مجيدي شده است تا شروط خود را با وي مطرح كند و بر اساس آن بتواند وي را براي حضور در استقلال متقاعد كند، اما اين در حالي است كه مهاجم سابق آبي‌ها مدعي شده است، قرار نيست شرط و شروط قلعه نوعي را براي حضور در استقلال بپذيرد زيرا وي سالها در اين تيم حضور داشته و شروطي براي حضور در جمع آبي‌ها ندارد.
فرهاد مجيدي اعلام كرده است كه بر اساس شرايط خاصي به تيم استقلال بازمي‌گردد وي قصد دارد با رضايت كامل امير قلعه نوعي پيراهن اين تيم را به تن كند، زيرا در غير اين صورت ترجيح مي‌دهد در فوتبال امارات حضور يابد و به پيشنهادات خود در امارات پاسخ مثبت بدهد.
شايان ذكراست، فرهاد مجيدي براي بررسي كامل اوضاع وارد تهران شده است، اما از گوشه و كنار خبر مي‌رسد كه در صورت عدم دريافت بازبند و مسائل ديگري كه مجيدي در استقلال به آنها مي‌انديشد، وي به امارات باز مي‌گردد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار