استاندار سیستان و بلوچستان تعداد طرح های مهر ماندگار این استان را 49 طرح با اعتباری افزون بر 55 هزار میلیارد ریال عنوان كرد

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران زاهدان، علی محمد آزاد افزود: تدبیر ویژه رییس جمهور این بوده كه طرح های دولت نهم و دهم تا پایان همین دولت و با كمك مدیران دستگاه های اجرایی به سرانجام برسد.

وی بیان كرد: سهم سیستان و بلوچستان از طرح های مهر ماندگار قابل قبول است و باید مدیران در زمینه تكمیل این طرح ها نهایت تلاش را داشته باشند تا به سرعت و در موعد مقرر اجرا شود.

استاندار سیستان و بلوچستان طرح بزرگ راه آهن چابهار - زاهدان، بزرگراه زاهدان - زابل در محوریت جاده ترانزیتی چابهار - میلك و نیز تكمیل بزرگراه ترانزیتی میرجاوه - زاهدان - بم را از جمله طرحهای مهر ماندگار ذكر كرد.

آزاد اجرای خط انتقال و شبكه آبرسانی و زهكشی سدهای زیردان و كهیر در جنوب سیستان و بلوچستان، اجرای خط دوم آبرسانی زابل - زاهدان به طول 220 كیلومتر، طرح آبرسانی به شهر خاش، احداث سالن ورزشی دو هزار نفری شهر چابهار، تكمیل طرح مس چهل كوره نصرت آباد زاهدان و نیز تكمیل بیمارستان و چند مركز درمانی را از جمله پروژه های طرح مهر ماندگار در استان عنوان كرد.

وی اظهار داشت: طرحهای مهر ماندگار با تخصیص اعتبارات ویژه و اقدامات فوق العاده در حال اجراست و اثرات بلند مدتی نظیر گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش ارزنده سفرهای استانی هیات دولت در رشد و توسعه برابر ایران اسلامی اظهار داشت: سفرهای استانی یكی از برجسته ترین و ماندگارترین ابتكاراتی است كه طی سه دهه انقلاب فقط در دولت نهم پایه گذاری شده و با انجام و استمرار آن مردم مناطق مختلف كشور در این دیدارهای بی منت طعم عدالت و پیشرفت را در جای جای این كشور اسلامی چشیدند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.