رئيس پليس دبي اعلام کرد ، عملکرد ناو يو.اس آمريکا در شليک به سوي يک قايق در سواحل امارات که به کشته شدن يک صياد هندي و زخمي شدن 3 نفر ديگر منجر شد ، اشتباه بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ ژنرال ضاحي خلفان به روزنامه محلي خليج تايمز گفت : فکر مي‌کنم اين يک اشتباه بود و اين ناو آمريکايي نمي‌بايست به گونه‌اي که در اين حادثه عمل کرد، عمل مي‌کرد.

وي با اشاره به اظهارات زخميان اين حادثه که اعلام کرده‌اند پيش از شليک هشداري دريافت نکرده اند افزود: با توجه به تحقيقات صورت گرفته و گفته ي شاهدان معتقدم صياداني که زنده مانده‌اند حقيقت را مي‌گويند .

رئيس پليس دبي اعلام کرد نيروهايش مسئول تحقيق در باره اين حادثه هستند که  در آبهاي سرزميني دبي روي داد.به گفته وي اين حادثه يک ماجراي قتل محسوب مي‌شود و نتايج تحقيقات به دادستان کل امارات ارائه خواهد شد.

ناو يو.اس که اعلام کرده است پيش از شليک به سوي اين قايق به آن هشدار داده بود هم، مثل مقامات امارات عربي متحده که دبي نيز جزو آن است، اعلام کرده، تحقيقاتي را درباره اين حادثه آغاز کرده است.

براساس اين گزارش ، هند از امارات عربي متحده خواسته است در باره اين حادثه تحقيق کند و تضمين مقامات آمريکا را هم براي تحقيقات کامل در اين خصوص بدست آورده است.
برچسب ها: آمریکا ، امارات ، قایق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار