رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی مرزبانی کشور گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم مرزهای آبی، خاکی کشورمان به میدان جولان استکبار جهانی برای رسیدن به مطامع و منافع خود تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حجت‌الاسلام احمد علایی امروز در مراسم معارفه مسئول عقیدتی، سیاسی مرزبانی استان اردبیل افزود: دنیای غرب امروز با خودکامگی و گاه غرور نابجا سعی می‌کند منافع ملت‌ها را نادیده گرفته و مرزهای آنها را مورد هجمه قرار دهد اما نتیجه این دخالت‌ها جز تحقیر شدن استکبار و به عقب نشاندن آنها چیز دیگری نبوده است.

وی با بیان این‌که تمام نیروهای مسلح در کشور با هوشمندی در تبعیت از فرمان ولایت مطلقه فقیه استکبار جهانی را در حرکت‌های خود مبهوت و حیران گذاشته‌اند، گفت: مصداق اقتدار واقعی را می‌توان حضور مرزبانان جمهوری اسلامی در صیانت از مرزهای کشورمان دانست که با تمام توان و قوا به صحنه آمدند تا دشمن زبون را بیش از هر زمان دیگر خوار و خفیف کنند.

علایی آرامش و امنیت مرزهای ایران را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: در حال حاضر با کمترین چالش و مسایل ضد امنیتی در مرزها روبه‌رو هستیم به گونه‌ای که تاکنون سعی شده است 90 درصد انسداد مرزها انجام شده و پاسگاه‌های مرزی به دستگاه‌های پیشرفته الکترونیکی مجهز شوند.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی مرزبانی کشور در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در آن سوی مرزها ابهتی یافته است که آمریکا و همدستان او به شدت از این ابهت و عظمت در ترس و واهمه و نگرانی هستند و یقین داریم نتیجه این نمایش اقتدار استیصال غرب است.

در پایان این مراسم از زحمات مسئول سابق عقیدتی، سیاسی مرزبانی استان اردبیل قدردانی و حجت‌الاسلام علی وثوقی به عنوان مسئول جدید انتخاب شد./س 

برچسب ها: اردبیل ، مرزهای ، آبی ، و ، خاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.