30واحد مسكونی مددجویان كمیته امداد امام (ره) در منطقه محروم زیلایی با حضور 'محسن رضایی' دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسوولان و مقامات اجرایی كهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، مدیركل كمیته امداد حضرت امام (ره) كهگیلویه وبویراحمد در مراسم افتتاح این واحد های مسكونی گفت: این تعداد واحد مسكونی با مشاركت بیش از 80درصدی كمیته امداد و 20درصد بنیاد سبز علوی احداث و به بهره برداری رسیده اند.
' عبدالمجید فرهادی' افزود: از سال 88 تاكنون تعداد 174 منزل مسكونی با اعتبار افزون بر 18 میلیارد و 660 میلیون ریال برای احداث در تعهدات كمیته امداد و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی قرار گرفت كه تاكنون 144 واحد آن تكمیل وبه بهره برداری رسیده است.
وی بیان كرد: براساس توافق بین كمیته امداد و این بنیاد، كمیته امداد (ره) در این زمینه بیش از تعهدات خود برای ساخت این واحد ها عمل كرده و این در حالی است كه ازسهمیه سه میلیارد و 738 میلیون ریال بنیاد سبز علوی برای ساخت این واحد ها مبلغ 400میلیون ریال آن تامین شده است.
فرهادی افزود:امید است با توجه و رویكردی كه بنیاد سبز علوی نسبت به همكاری و مشاركت در زمینه محرومیت زدایی مناطق محروم دارد ، نسبت به تامین اعتبار سهم خود اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند تا بتوان در حوزه ها و بخش های مختلف عمرانی و فرهنگی در این مناطق خدمات بهتر و مناسبتری ارایه داد.
وی اظهار داشت: این موسسه از ابتدای سال 88 همكاری خود را با امداد آغاز كرد و در سال 88 تعداد 46 واحد منزل مسكونی با مشاركت 20 درصدی بنیاد و 80 درصدی كمیته امداد احداث و به بهره برداری رسید.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم گفت: یكی از دغدغه های اصلی مسوولان و دلسوزان در سطح كشور و این استان اشتغال و سرمایه گذاری و رفع فقر و محرومیت از چهره مناطق محروم است.
'اكبر نیكزاد' افزود: كارهای ارزشمند و خیرخواهانه موسسه های خیریه ای همچون بنیاد سبز علوی می تواند در تحقق این مهم نقشی بسزا و تعیین كننده داشته باشند.
وی با بیان اینكه كمیته امداد به تنهایی قادر به حل مشكلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی در مناطق محروم نیست ، اظهار داشت: با وجود اقدامات شایسته و خدمات ارزنده این نهاد حمایتی در مناطق مختلف ولی همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب و رفع مشكلات مردم فاصله زیادی وجود دارد.
نیكزاد بر لزوم همكاری و همیاری بین بخشی و كمك موسسه های خیریه ، خیرین و افراد متمكن در این زمینه تاكید كرد و افزود: با وجود این همكاری ها و فعالیت ها و برنامه های راهبردی مسوولان و متولیان امور امیدوار به كاهش معضلات و مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم در مناطق محروم استان خواهیم بود.
مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی نیز در این نشست گفت: این بنیاد آمادگی دارد تا در امر توانمندی مددجویان در عرصه های فرهنگی، مسكن، درمان و اشتغال با كمیته امداد همكاری كند.
'امیر حسین رستمی' افزود: با همكاری چند موسسه خیریه دیگر سعی خواهد شد تا همكاری خود را با كمیته امداد برای كارهای عمرانی و فرهنگی در این مناطق بیشتر كنیم.
وی بیان كرد: با برگزاری كلاسهای معنوی وفرهنگی در مناطق محروم واعزام خانواده های محروم به مشهد مقدس زمینه رشد معنوی مددجویان را نیز گسترش خواهیم داد./س
برچسب ها: مددجویان ، واحد ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.