فرماندار هنديجان با بيان اين‌كه سهم شهرستان از اعتبارات تملك و دارايي امسال استان 117ميليارد و 744 ميليون ريال است، گفت: اين ميزان اعتبارات نسبت به سال‌گذشته 40 درصد رشد را نشان مي‌دهد.

بهروز فرج‌الهي در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، اظهاركرد: سال‌گذشته سهم هنديجان از اعتبارات تملك و دارايي‌ استان بيش از 84 ميليارد ريال بوده است.

 وي افزود: پروژه‌هاي عمراني شهري و روستايي، پروژه‌هاي آبرساني به تاسيسات آب روستايي و شهري و جاده‌هاي اصلي و فرعي روستايي در اولويت بهره‌مندي از اين اعتبارات قرار دارند.

 فرماندار هنديجان تصريح‌كرد: امسال 184 طرح توسعه كشاورزي مهر در اين شهرستان به تصويب رسيده كه از اين تعداد، 96 مصوبه مربوط به بخش شيلات و مابقي مربوط به بخش باغات و دامپروري و ديگر بخش‌هاي كشاورزي است.

 

فرج‌الهي ادامه‌داد: مبلغ سرمايه‌گذاري طرح‌هاي مصوب شده طرح كشاورزي 250 ميليارد ريال است كه تاكنون نزديك به 5 ميليارد ريال آن پرداخت و جذب شده است. شهرستان هنديجان از نظر ميزان پرداختي‌هاي طرح توسعه كشاورزي در بين شهرستان‌هاي استان مقام نخست را دارد.

وي اظهاركرد: اگر بانك‌ها به پرداخت تسهيلات سرعت بدهند و در بخش قبول وثيقه‌ها سخت‌گيري كمتري داشته باشند قطعا اين طرح مي‌تواند به توسعه اشتغالزايي در هنديجان كمك كند.

وي با بيان اين‌كه استاندار با جديت طرح توسعه كشاورزي را پيگيري مي‌كند، عنوان‌كرد: پيشنهاد مي‌شود كه بانك‌ها پروانه صيد و لنج‌هاي صيادي را به عنوان وثيقه از متقاضيان شيلات در طرح توسعه كشاورزي قبول كنند./س
برچسب ها: افزایش ، اعتبارات ، دارایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.