مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: چرخ اقتصاد کشور امروز در دستان کارگران و کارفرمایان است .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد علی اکبر لبافی دربازدید از گروه صنعتی پارت لاستیک بااعلام این مطلب افزود: حفظ اشتغال موجود در استان جزو مهمترین وظایف امروز ما به شمار می رود بنابراین از هیچ تلاش و کوششی برای تحقق این موضوع دریغ نخواهیم کرد .

لبافی همچنین با اشاره به اینکه از ظرفیت های کارشناسان و فعالین صنعت کشور برای کمک به این بخش به خوبی استفاده نمی گردد خاطر نشان کرد: بهره گیری از توان و دانش فعالین عرصه تولید و صنعت و استفاده از تجارب آنان در حل معضلات این بخش بسیار مثمر ثمر خواهد

وی گفت: به همین منظور کمیته هایی در بخش های مختلف اداره کل در حال شکل گیری است که ریاست این کمیته ها به کارشناسان زبده و فعال بخش تولید و صنعت واگذار خواهد شد و کارشناسان این اداره کل به عنوان دبیر در این کمیته ها فعالیت خواهند نمود.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: می توان از ظرفیت ها و توان کارشناسان و فعالین بخش تولید و صنعت و تجارب ارزنده آنان بهره برداری خواهیم کرد.

همچنین در ادامه مهندس ایرج یزدان مدیر بخش گروه کارخانجات پارت لاستیک اظهار کرد : گروه کارخانجات پارت لاستیک از 14 مجموعه تولیدی و صنعتی مجزا تشکیل گردیده است و مجموعاً حدود 2200 نفر در این شرکت ها مشغول بکارند .

وی عمده فعالیت گروه صنعتی پارت لاستیک را تولید انواع قطعات خودرو عنوان کرد و افزود : به غیر از یک واحد فعال در صنایع غذایی ، یک واحد قالب سازی و یک واحد رنگسازی مابقی مجموعه ها همگی در تولید انواع قطعات و لوازم مورد نیاز شرکت های خودرو سازی فعالیت می نمایند .

یزدان بخش در ادامه به برخی مشکلات پیش روی صنعت کشور اشاره نمود و بیان کرد: کمبود نقدینگی و افزایش دوران بازگشت سرمایه از عمده مشکلات حال حاضر بنگاه های اقتصادی می باشد که امیدواریم در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در یک اتحاد و همبستگی ملی بخشی از این مشکلات مرتفع گردد ./س

برچسب ها: مدیر ، کل ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.