دوربین DV300F آخرین نوآورى ها را به صحنه تكنولوژى مى آورد

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این دوربین با دو صفحه نمایشگر و قابلیت اتصال "WiFi" براى كسانى طراحى شده است كه دوست دارند لحظات زندگى خود را در كمترین زمان ممكن به ثبت رسانند.سامسونگ "DV300F" در ادامه موفقیت دوربین هایى با تكنولوژى مجهز به صفحه نمایش دوگانه ساخته شده است. صفحه نمایشگر ۱/۵ اینچى كه در جلوى این "دوربین" قرار گرفته است، مطمئن میشود تا كاربران سخت ترین تصاویر ممكنه را ، فارغ از اینكه عكاس در جلوى لنز یا پشت آن قرار دارد، ثبت كنند.

از دیگر قابلیت هاى صفحه نمایشگر دوم ، میتوان به حالت كودك اشاره كرد كه به كمك آن توجه كودكان به دوربین جلب مىشود و تصاویر بهترى را مىتوان از آنها ثبت كرد. عكاس همچنین با نمایش ثانیه ها بر روى نمایشگر ، با آرامش خاطر بیشترى مىتواند خود را به جلوى دوربین برساند.

جهت برآورده كردن خواسته مشتریان مبنى بر گسترش خلاقیت و امكانات به اشتراك گذارى، DV300F اولین دوربین مجهز به صفحه نمایش دوگانه است كه با تكنولوژى WiFi ارائه مىشود. این تكنولوژى به كاربران این امكان را میدهد تا تصاویر خود را به راحتى ایمیل كنند و یا آنها را در شبكه هاى اجتماعى به اشتراك گذارند.
كاربر همچنین مىتواند تصاویر ویژه خود را در داخل حافظه "microSD" دوربین ذخیره كند تا بعدا به لطف اتصال وایرلس آنها را به كامپیوتر شخصى خود انتقال دهد.

اگر هم علاقه به ذخیره سازى تصاویر بر روى سرویس هاى ذخیره سازى بر روى ابر مجازى دارید، مىتوانید از فضاى رایگانى كه در "Samsung " AllShare"  "یا "Microsoft SkyDrive" در اختیار شما قرارمىگیرد، استفاده كنید.داراى كیفیت ۱۶ مگاپیكسل ، ۵x بزرگنمایى اپتیكال و زاویه عریض ۲۵mm است كه تصاویر فوق العاده اى را براى كاربر ثبت میكند.

برچسب ها: دوربین ، سامسونگ ، عکاسی ، لنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار