فرماندهي ارتش و نيروهاي مسلح سوريه به دنبال انفجار امروز در دمشق در بيانيه اي بر عزم و اراده نيروهاي مسلح براي ريشه کن کردن تروريست ها و پاکسازي کشور تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه  ؛ فرماندهي کل ارتش و نيروهاي مسلح سوريه در پي انفجار امروز دمشق که به کشته و زخمي شدن شماري از مسئولان نظامي و غيرنظامي اين کشور انجاميد بيانيه اي صادر کرد.

در اين بيانيه آمده است در اين انفجار داود عبدالله راجحه معاون نخست وزير و وزير دفاع سوريه و آصف شوکت معاون وزير دفاع و شوهر خواهر بشار اسد  به شهادت رسيدند و شماري از شرکت کنندگان زخمي شدند.

فرماندهي کل ارتش و نيروهاي مسلح سوريه در اين بيانيه ضمن  تسليت گفتن شهادت اين افراد بر عزم خود براي ريشه کن کردن و از بين بردن باندهاي جنايتکار و تعقيب آنها در هر کجا که باشند تاکيد کرد و افزود کشور را از لوث وجود اين افراد پاک خواهد کرد.

در بيانيه فرماندهي ارتش و نيروهاي مسلح آمده است: برخي گمان مي کنند با هدف قرار دادن برخي از فرماندهان و رهبران مي توانند سوريه را شکست دهند اما سخت در اشتباه هستند زيرا ملت و ارتش و رهبري سوريه بيش از هر زمان ديگري براي مبارزه با انواع تروريسم مصمم است و هر دستي را که در صدد ضربه زدن به امنيت سوريه باشد قطع خواهد کرد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اين اقدام تروريستي بزدلانه صرفا باعث تقويت عزم و اراده نيروهاي مسلح براي پاکسازي کشور از تروريست ها و حفظ عزت و کرامت و حق حاکميت سوريه و استقلال آن در تصميم گيري خواهد شد.

برچسب ها: ارتش ، سوریه ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار