مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی از رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، پیمان ، با اشاره به غرفه تولیدات مکتوب و نرم‌افزارهای دینی و قرآنی موسسه دارالمعارف شیعی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: این نرم‌افزار شامل سه هزار ساعت سخنرانی بوده که ثانیه‌گذاری و موضوع‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه مباحثی در زمینه انسان و هدایت، معارف قرآن کریم، عترت و عترت‌شناسی و انسان و زندگی در دیگر بخش‌‌های این نرم‌افزار ارائه می‌شود.

پیمان اظهار کرد: 83 عنوان کتاب در قالب 138 جلد در زمینه موضوعات معارف قرآن، اهل بیت(ع)، اخلاق و عرفان اسلامی و 40 عنوان نرم‌‌افزار صوتی و تصویری در غرفه این موسسه ارائه شده است.

وی با اشاره به آثار مکتوب موسسه دارالمعارف شیعی گفت: مجموعه عرفان اسلامی، طرح مصباح‌الشریعه و مصباح‌الحقیقه منسوب به امام صادق(ع)، شرح و تفسیر فارسی صحیفه سجادیه و موسوعه کتب عاشورایی از جمله آثار فاخری بوده که در این بخش عرضه شده است.

مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی خاطرنشان کرد: مجلدات تفسیر حکیم در قالب 14 جلد در معرض دید علاقه‌مندان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند از این تفسیر بدیع که با رویکرد عرفانی، اخلاقی و تربیتی تهیه شده استفاده کنند./س

برچسب ها: قم ، رونمایی ، نرم افزار ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.