باشگاه استقلال بدليل مشكلات مالي با شرايط خاصي روبروست كه بدهي هاي قبلي نيز اعضاي باشگاه را با مشكل روبرو كرده است، اما در اين ميان آبي ها با هتل المپيک، محل اقامت تيم در فصل قبل تسويه حساب كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسئولان هتل محل اقامت آبي ها در فصل گذشته اعلام كردند، در صورتي كه بدهي فصل قبل اين تيم با آنها پرداخت نشود، اعضاي اين هتل نمي توانند بپذيرند كه اعضاي تيم استقلال در فصل جديد در اين هتل اقامت كرده و اردوهاي خود را برگزار كنند.

به همين دليل شرايط طوري پيش رفته است كه مسئولان در باشگاه با مسئولان هتل تسويه حساب كردند و اعلام داشتند كه از اين پس استقلال براي حضور در اين هتل با مشكل خاصي روبرو نيست و اعضاي تيم مي توانند، محل اقامت خود را انتخاب كرده و با شرايط ويژه اي در اين هتل براي بازي ها آماده شوند.

گفتني است: اعضاي باشگاه استقلال بدهي بسياري از فصل قبل داشتند، اما به ناچار آنرا تسويه كردند تا ناچار نباشند براي هتل محل اقامت به هتل ديگري منتقل شوند، و به همين دليل هتل اقامت استقلال ها تا پايان فصل جاري هتل المپيك است و آبي ها تغييري در محل اقامت خود نمي دهند و قبل از تمام بازي ها در اين هتل اردوهاي خود را برگزار مي كنند.

مسئولان تيم قصد داشتند مبلغ بدهي را بصورت يك جا پرداخت نكنند، اما براي حضور در اين هتل براي فصل آينده نياز به تسويه حساب مالي بود./مح
برچسب ها: استقلال ، المپیک ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار