شبکه تلويزيوني الجزيره امروز نيز در همه بخشهاي خبري خود به به جنگ رواني و تبليغاتي عليه سوريه متمرکز شده بود .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه الجزيره که تقريبا ده دقيقه اول بخشهاي مشروح خود را به سوريه اختصاص مي دهد تمام توان خود را  اين روزها به کار گرفته است تا اينگونه القا کند که دولت سوريه کنترل خود را بر اين کشور از دست داده است.نمونه آن جنگ گسترده رواني الجزيره و العربيه و ديگر شبکه هاي همسو بود که ديروز تلاش کردند اعلام کنند دمشق به تصرف افراد مسلح درآمده است .

تلاش ديروز الجزيره و شبکه هاي ضد سوري در القاي خارج شدن کنترل دمشق از دست دولت سوريه شکست  خورد.

الجزيره همانند ماههاي گذشته در تلاش است القا کند که سربازان و نيروها و افسران سوري در سطح گسترده اي از ارتش و نيروهاي نظامي سوري جدا مي شوند و به اصطلاح اين شبکه به انقلاب و ارتش آزاد سوريه ملحق مي شوند .

اين شبكه که هر از چند گاهي به نقل از منابع مختلف مخالفان مسلح سوري ادعا مي کند حدود شصت درصد از خاک سوريه از تصرف دولت اين کشور خارجه شده است فقط با افراد مسلح در برخي مناطق مانند حمص ارتباط مستقيم تلويزيوني دارد که از طريق دستگاه اسکايپ صورت مي گيرد .

الجزيره پخش مستقيم نيز تصاويري را که بر روي آن پخش زنده از تظاهرات مي نويسد پخش مي کند اما چندين بار فريبکاري الجزيره در اين خصوص برملا شده است .
الجزيره حتي تصاوير موافقان بشار اسد را هر از چند گاهي به نام تظاهرات مخالفان پخش مي کند.

اين شبکه همچنين به تبليغات خود عليه روسيه و هر از چند گاهي عليه چين و ايران به علت مخالفت آنان با مداخله خارجي در سوريه ادامه مي دهد.
برچسب ها: سوریه ، الجزیره ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار