فرمانده ی کلان شهر اهواز از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی رودخانه ی کارون در شهر های اهواز و خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان عبدالعزیز فدعمی گفت:در جلسه ای که استاندار خوزستان با وزیر نیرو داشت  مقرر شد،مبلغی از محل فروش اوراق مشارکت جهت لایروبی رودخانه ی کارون در شهرهای اهواز و خرمشهر اختصاص داده شود.

فدعمی با اشاره به اینکه این اعتبار بالغ بر 100 میلیارد تومان می باشد افزود:اولویت لایروبی رودخانه ی کارون در شهر اهواز از محل پل سوم تا پل ششم می باشد که در برنامه ی کاری سازمان آب و برق خوزستان قرار دارد.

فرماندارکلان شهر اهواز افزود:در سال 90 نیز با توجه به ماده ی 12 اعتباری به سازمان آب و برق خوزستان جهت لایروبی در نقاطی از رودخانه ی کارون  برای ترمیم نقاطی که اولویت بیشتری داشتند و اعتباری هم به شهرداری اهواز جهت لایروبی اطراف پل کابلی این شهر اختصاص داده شده بود./س

وی در پایان اظهار داشت:با توجه به احداث بلوار های ساحلی و تثبیت ساحل در اطراف رودخانه ی کارون د رمقطع شهر اهواز (دیواره های ساحلی) و احداث پارک و فضای سبز در شرق و غرب رودخانه ی کارون  ،لایروبی این رودخانه در اولویت کاری استانداری و فرمانداری شهر اهوازقرار گرفت و پس از آن در برنامه ی کاری سازمان آب و برق به مرحله ی اجرا درخواهد آمد.

 

برچسب ها: اختصاص ، لایروبی ، کارون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.