عضو شوراي مرکزي جمعبت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: در طول انقلاب اسلامي مردم احزابي را که در برابر انقلاب صف آرايي کردند، از صحنه بيرون انداختند.

مجتبي شاکر ي عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وظايف احزاب و تشکل هاي سياسي در طول فاصله يک ساله اي که تا انتخابات رياست جمهوري باقي مانده است، اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي براساس مشي الهي شکل گرفته و از دل انديشه امامت خارج شده است.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ولايت فقيه را ادامه راه و تفکر امامت مي‌داند و احزاب و تشکل هاي سياسي بايد در راستاي اصل ولايت فقيه حرکت کنند.

شاکري تاکيد کرد: احزاب بايد مسير رسيدن نظلام به اهدافش و ميدان هايي را که در پيش دارد، هموار کنند.

عضو جمعيت ايثارگزان انقلاب اسلامي تصريح کرد: تشکل هاي سياسي کشور نبايد به گونه اي جهت گيري کنند که در مقابل انديشه هاي امام خميني(ره) و ولايت فقيه قرار بگيرند.

شاکري با تاکيد بر اينکه حزب بايد خدمتگزار مردم باشد، گفت: جريان مشارکت و مجاهدين در مقابل انديشه هاي انقلاب ايستادند و براي رسيدن به اهداف خود کودتاي مخملي را انتخاب کردند، اما جهت گيري هاي مردم آنان را کنار زد و از صحنه بيرون انداخت.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: در طول سي و چهار سال انقلاب اسلامي مردم ثابت کردند که خواستار احزابي هستند که به تقويت اهداف نظام کمک مي کند نه اينکه عليه آن صف آرايي کند.
انهاي‌پيام/ب2
برچسب ها: شاکری ، احزاب ، انقلاب ، کودتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار