سرمربي تيم ملي هندبال نوجوانان گفت: برای اینکه در مسابقات آسیایی بحرین بهتر عمل کنیم توقع داریم که بازی تدارکاتی برون مرزی زیاد داشته باشیم.

  محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نزدیک به 2 ماه دیگر مسابقات آسیایی هندبال نوجوانان در شهر منامه، بحرین آغاز خواهد شد در این مدت باقی مانده توقع داریم بازی تدارکاتی زیادی داشته باشیم تا بازیکنان از سایر تیم ها تجربه کسب کنند و در این رقابت ها بهتر عمل کنند.
وی تصریح کرد: البته ما از شرایط و وضعیت و امکاناتی که در اختیار دارد مطلع هستیم در اصل ما یک خانواده هستیم و در یک مسیر که همانا پیشرفت این ورزش در کشورمان است قدم بر می داریم.
طاهری در ادامه افزود: برای اینکه مشکلات و موانع هندبال کشورمان از پیش رو برداشته شود باید با اتحاد و همدلی نسبت به حل آن اقدام کنیم.
 وی عنوان کرد: تیم ملی هندبال نوجوانان روز 21 مرداد به مجارستان می رود تا در یک اردوی برون مرزی شرکت کند که در این تورنمنت تیم هایی از این کشور، صربستان و الجزایر حصور دارند که می تواند برای بازیکنان ایرانی مثمر ثمر واقع شود. طاهری یادآور شد: این اردو یک هفته خواهد بود و بعد به ایران باز می گردیم تا آخرین اردو را هم برگزار کنیم و 14 شهریور به بحرین می رویم. وی عنوان کرد: مسابقات آسیایی روز 16 شهریور آغاز می شود و تیم های قدرتمندی مانند کره و قطر به همراه 10 تیم دیگر به رقابت می پردازند. طاهری گفت: قرعه کشی مقدماتی این رقابت ها روز گذشته در این کشور برگزار شد و حریفان ما مشخص شدند. وی اشاره کرد: تیم های حاضر در این مسابقات را نباید دست کم گرفت و ما سعی می کنیم که از گروه خود به دور بعد صعود کنیم.
طاهری یاد آور شد: تیم های قدرتمند آسیا با برنامه ریزی طولانی مدت و سرمایه گذاری به این موفقیت دست یافتند ما نیز باید همین کار را بکنیم. وی اضافه کرد: تیمی مانند قطر از بازیکن خارجی که تبعه این کشور شده استفاده می کند و مطرح ترین تیم های آسیایی است و می توان گفت یک تیم بین المللی است. طاهری گفت: هندبال کشور مان مسابقه نداشته در رده های نوجوانان و جوانان از بازیکن خارجی استفاده کند باید این جمله اضافه کنیم که بازیکنان ایرانی از پتانسیل و قابلیت های خوبی برخوردار است و اگر امکانات کافی دراختیار داشته باشد به طور حتم بهتر عمل خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: هم اکنون در اردوی تمریناتی و آماده سازی تیم ملی هستیم این برنامه از روز جمعه 23 تیر آغاز شده و تا 29 تیر ادامه خواهد یافت. طاهری اشاره کرد: برای آمادگی بیشتر بازیکنان فردا بازی تدارکاتی با یک تیم آموزشگاهی تهران خواهیم داشت. وی گفت: بازیکنانی در شرایط خوبی هستند و با انگیزه فراوان تمرین می کنند. طاهری تاکید کرد: برای اینکه روزی در آسیا قدرتمند شویم و جزء بهترین ها شویم باید به پایه ها بیشتر بها دهیم. 
وی خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ملی برای پنجمین بار است که به مسابقات آسیایی اعزام می شوند و عناوین خوبی هم کسب کرده اند امیدوارم این رقابت ها هم خوب ظاهر شوند و مقام در خور شایسته ای برای کشورمان کسب نمایند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار