نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، ‌گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 60 هزار ميليارد ريال براي کارآفريني و اشتغال زايي در زمينه آب و کشاورزي و صنعت و معدن درسال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ، موسی‌الرضا ثروتی در هفتمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر استان بر استفاده از حداکثر ظرفیت کارآفرینی به منظور رفع مشکل اشتغال در خراسان شمالی تاکید کردو گفت: خراسان شمالی با مشکل جدی بیکاری مواجه است و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

وی همچنین با انتقاد از راکد بودن شرکت‌های تعاونی و کارآفرین در اسنان خواستار فعال شدن و حمایت از این شرکت‌ها به منظور رفع مشکل بیکاری شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، ‌گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون یکی از مشکلات اصلی این استان بیکاری جوانان است، تصریح کرد: در این زمینه باید ساز وکاری اندیشیده شود و مسئولان بايد براي ايجاد اشتغال ووفع معضل بیکاری تلاش بيشتري انجام دهند.

ثروتي با اشاره به فشارهاي اقتصادي دنياي غرب، عليه ايران اسلامي، ايستادگي در مقابل آن را منوط به کارآفريني سازنده دانست و افزود: مجلس امسال 60 هزار ميليارد ريال براي کارآفريني و اشتغال زايي در زمينه آب و کشاورزي و صنعت و معدن قرار داده است.

ثروتي افزود: استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینی نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری استان دارد.

دراین جشنواره از 10 نفر کارآفرين برتر اين استان تقدير شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.