سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ارومیه از انجام اقدامات گسترده راهسازی توسط این اداره در سطح محورهای روستایی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان ارومیه: فرشاد موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات بهسازی و آسفالت شش کیلومتر و یکصد متر راه در قالب 3 روستا ی بخش مرکزی ارومیه به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: حجم عملیات خاکی روستاهای جیران سفلی،پیرعلی و شملکان در مجموع بیش از 8 هزار و 600 متر مکعب بوده است.

این مقام مسئول به بهره مندی 190 خانوار سه روستای فوق از راه آسفالته مناسب اشاره کرد و افزود: 2 دستگاه پل لوله ای در راه روستایی جیران سفلی ،4 دستگاه پل لوله ای در راه روستایی پیرعلی و 12 دستگاه پل سه متری ،دومتری و یک متری در راه روستایی شملکان از ابنیه های فنی احداث شده توسط اکیپ های راهسازی است.

مهندی موسوی با ارائه عملکرد مختصری از فعالیت های انجام گرفته در بخش مرکزی شهرستان ارومیه ،این چنین ادامه داد: از 288 روستای بخش مرکزی ،248 روستا از راه آسفالته برخوردار بوده و عملیات بهسازی و آسفالت 14 روستای بخش مذکور در دست اقدام است که پیش بینی می شود در صورت تخصیص و تامین اعتبار لازم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

سرپرست اداره راه وشهرسازی ارومیه در پایان سخنانش گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با عنایت دولت کریمه جمهوری اسلامی به توسعه روستاها در راستای محرومیت زدایی اقدامات موثری در زمینه احداث و آسفالت راه های روستایی شهرستان ارومیه انجام گرفته است./س

برچسب ها: ارومیه ، شهرسازی ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.