معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه اقتصاد در کشور باید مردم وارد عرصه شوند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، غلامحسین حسینی نیا در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر خراسان شمالی بابیان این مطلب ،گفت: باید قدر نعمت‌های خدادادی را بدانیم و از این نعمت‌ها در برای تقویت زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این امر مهم نیز باید به مفهوم بلوغ کارآفرینی توجه کرد و بتوان هر محصولی را با به ثمر رساندن آن به ارزش نهایی رساند.

حسینی‌نیا با بیان اینکه باید در جهت سوق دادن همه افراد به این سو تلاش کرد ،تصریح كرد: مردم و مسئولان نیز برای تحقق این مهم تلاش می کنند اما نقش مردم کارآفرین در این زمینه موثر است.

وي گفت: نیروی انسانی محوری‌ترین عاملی است که سرمایه‌های اجتماعی را مطرح می‌کند.

معاون وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی این سرمایه‌ها را شامل دانش، مهارت، روابط و الزامات خانوادگی، سازمانی و اجتماعی نیروی کار دانست واظهارداشت : برای تکمیل بیشتر زنجیره اشتغال و کارآفرینی، ایجاد نظام سازمان کارآفرینی و نقشه راهبردی برای پیشبرد مباحث کارآفرینی در مرحله نهایی تصویب است.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را طرح تجمع شرکت‌های تعاونی تولید برشمرد و گفت: این طرح اکنون به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد./ع

برچسب ها: کارآفرینی ، توسعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.