229 نفر در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به رقابت می‌پردازند و از این تعداد 150 نفر مرد و 79 نفر زن هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
مسئول اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان کرمانشاه گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقه ها در سه مرحله (شهرستانی، استانی و کشوری) و جهانی با هم به رقابت می‌پردازند،و برگزیدگان هر مرحله از مسابقه می‌توانند برای شرکت در مرحله بعد آماده رقابت شوند..

محمدی اظهار داشت: مرحله استانی در 27 و 28 تیرماه به‌صورت مرکزی ‌محور برگزار می‌شود،و از میان شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله استانی، از هر رشته‌ای یک نفر در صورت احراز حد نصاب نمره به مرحله کشوری راه می‌یابد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات از 14 تا 22 مهرماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: در این مرحله نیز مسابقه به‌صورت پروژه عملی به اجرا در می‌آید

حسن محمدی بیان داشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در استان کرمانشاه در 20 خرداد ماه با حضور2 هزار نفر در29رشته مهارتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان در این مرحله نیز باید خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کنند، اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی این مسابقات هر2 سال یک بار برگزار می‌شود و مسابقات 2013 لندن را پیش رو داریم./س


برچسب ها: سیزدهمین ، ملی ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.