مدیر اداره اموزش و پرورش استثنایی استان لرستان گفت : شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتسال كاركنان مرد آموزش و پرورش استثنایی كشور با شركت 30 تیم به میزبانی اداره كل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ذبيح اله دادستاني افزود : در این دوره از مسابقات تیم لرستان به عنوان نایب‌قهرمانی دسته اول این مسابقات دست یافت.

وی گفت : این مسابقات با شركت 16 تیم در دسته اول و 14 تیم در دسته دوم برگزار شد كه تیم لرستان در مرحله مقدماتی با نتایج 4-2 برابر آذربایجان شرقی، دو بر صفر برابر قم و 2-2 برابر مركزی دست یافت و با هفت امتیاز به عنوان سرگروه به جمع هشت تیم برتر رسید.

دادستاني افزود : تیم لرستان در یك‌چهارم نهایی دو بر یك كهكیلویه و بویراحمد را شكست داد و در نیمه نهایی نیز با همین نتیجه بر گلستان غلبه كرد و به فینال رسید.

وی تصریح كرد :در مسابقات دسته دوم نیز گیلان، كردستان و چهارمحال‌وبختیاری به ترتیب اول تا سوم شدند و به دسته اول راه یافتند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم لرستان رسید.

مدیر اداره اموزش و پرورش استثنایی استان لرستان گفت :شایان ذكر است تیم لرستان سال قبل نیز در رده چهارم دسته اول كشور قرار گرفت./س

برچسب ها: لرستان ، فوتسال ، استثنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.