ترکیب نهایی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیراندازی قم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور مشخص شد

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ، دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به ترکیب تیم اعزامی این هیات در رشته تفنگ بادی رده سنی جوانان گفت: در ترکیب این تیم سه تن از افراد خوب و آماده تیراندازی قم یعنی میلاد ملاحسینی، ‌هادی غرباقی و جواد قاسمی عضویت دارند.

  متقیان‌نژاد به ترکیب تیم اعزامی این هیئت در رشته تفنگ بادی رده سنی نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: اعضای این تیم را نیز میثاق باقری، محمد وکیلی و حسین ستاری تشکیل می‌دهند که از امیدهای ما برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در رشته تپانچه بادی رده سنی جوانان امیرحسین متوسل که سابقه عضویت در تیم ملی نوجوانان کشورمان اعزامی به رقابت‌های غرب آسیا دارد و همچنین محمد مهره‌ساز که هم اکنون یکی از ملی پوشان تیراندازی قم محسوب می‌شود به همراه وحید خانی عضو تیم تیراندازی قم به شمار می‌روند.

متقیان‌نژاد با اشاره به نفرات حاضر در تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به رقابت‌های تپانچه بادی تیراندازی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور ابراز کرد: در رشته تپانچه بادی رده سنی نوجوانان محمد کلهر، محمد باباغلامی و محسن رضایی به رقابت با حریفان می‌پردازند، ضمن اینکه مربی و سرپرست این تیم حسین مهره‌ساز و محمدجواد متقیان‌نژاد هستند./س

برچسب ها: قم ، تیم ، اعزامی ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.