معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 4 گفت: به منظور عدم جابجايي مخازن، در يك طرح فوريتي مخازن زباله سطح منطقه بزودي كدگذاري مي شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، حميد ناصحي ضمن بيان اين مطلب افزود: به منظور عدم جابجايي مخازن و شناسايي آسان تر و آمارگيري دقيق ، تمامي مخازن منطقه با ذكر منطقه و ناحيه و معبر كدگذاري مي شوند.

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 4 ادامه داد: علاوه بر اين اقدامات نظافت معابر با مشاركت شهروندان حائز اهميت است و آموزش شهروندي و اطلاع رساني عمومي با نصب بنر و پخش بروشور در سطح محلات انجام شده است.

ناصحي در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر با افزايش بيش از 3000 مخزن و جانمايي 2800 زير مخزني در منطقه، دسترسي شهروندان به مخازن و استفاده از سيستم مكانيزه جمع آوري زباله بسيار آسان شده است .

در ادامه حميد پازوكي رئيس اداره بازيافت منطقه 4 با اشاره به پاكسازي كوهستان كلكچال ، تصريح كرد: اين اردوي يك روزه با بازديد و پاكسازي از منطقه كوهستاني كلكچال با حضور 100 نفر از شهروندان منطقه 4 به همت اداره بازيافت برگزار شد.

پازوكي خاطرنشان كرد: در اين اردو برنامه هاي تفريحي و ورزشي نظير آموزش جايگزيني كيسه هاي يكبار مصرف بر سلامت افراد و محيط زيست،مسابقه دارت ، توزيع بروشور هاي آموزشي و كيسه هاي پارچه اي ، پياده روي ، كوهنوردي ، برگزار شد./ز

برچسب ها: شرق ، تهران ، زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار