دارنده مدال نقره مسابقات المپیک 2004 آتن گفت:حضوردر رقابتهای بزرگی چون المپیک خود افتخار بزرگی است که نصیب هر ورزشکاری نخواهد شد.

علی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:از آنجا که المییک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است برای حضور در آن یک ورزشکار باید از کانال های متعددی عبور کند در نتیجه خود این موضوع به وضوح اهمیت این رقابتها را نشان می دهد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان برای رسیدن به مدال المپیک ادامه داد:هرچند این موضوع درایران کمتر دیده می شود اما تمامی کشور های دنیا برای حتی یک مدال برنز المپیک هم با برنامه ریزی های 4 ساله حاضر هستند هزینه های سنگینی را متحمل شوند.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد:ملی پوشان آزاد کارطی اروهای متوالی تمرین های  طاقت فرسا و پرفشاری را به دور از خانواده دنبال کردند ،اما از آنجا که برای حضور در رویداد بزرگ المپیک حاضر می شوند سختی ها برایشان شیرینی خاصی دارد وبا تمام انرژی وتوان آن را تحمل می کنند.

وی اضافه کرد:البته هم اکنون که در اردوی پایانی هستیم از فشار تمرینات کاسته شده ولی بچه ها به لحاظ روحی و روانی شرایط حساسی را سپری می کنند چرا که قراراست تا چند هفته دیگروبا شروع مسابقات کشتی در المپیک  نتیجه زحمات خود را ببینند.

مربی سنگین وزن های تیم کشتی آزاد درخاتمه درباره  وضعیت آزاد کاران به خصوص کمیل قاسمی اظهار داشت:خوشبختانه تمامی بچه ها از هر نظر شرایط قابل قبولی دارند،کمیل قاسمی هم از این قاعده مستثنی نیست و با عملکرد مطلوبی که در رقابت های جام جایزه بزرگ مادرید داشت به لحاظ روحی وروانی وفنی آمادگی لازم را برای حضور در المپیک دارد.البته در این روزهای باقی مانده بیشتر روی نقاط ضعف وقوت بچه ها ومسائل تاکتیکی آنها کار کنیم ./مح
برچسب ها: آزاد ، کشتی ، رضایی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار