تیم کومیته مردان ایران پس از برتری مقابل کره جنوبی به مدال برنز یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در یازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان که با حضور 254 کاراته کا از 26 کشور برگزار می شود، در بخش کومیته تیمی مردان، تیم ایران ابتدا به مصاف هند رفت که موفق شد 3 بر صفر از سد حریف بگذرد در این دیدار سعید احمدی ، سجادگنج زاده و منصور حسن بیگی در ترکیب تیم قرار داشتند که با نتایج مشابه 8 بر صفر به پیروزی رسیدند.

دومین مبارزه ایران با قزاقستان انجام شد که 2 بر یک به نفع ملی پوشان ایرانی خاتمه یافت. در این دیدار سجاد گنج زاده 7 بر یک به برتری رسید، سعید احمدی 9 بر یک پیروز شد، سعید فرخی به تساوی صفر بر صفر دست یافت و ابراهیم حسن بیگی 3 بر 2 باخت.

سومین مبارزه کومیته مردان با ژاپن بود که در این مسابقه سجاد گنج زاده 8 بر 4 بر حریف ژاپنی غلبه کرد، سعید احمدی 3 بر 2 برد، ذبیح اله پورشیب 2 بر صفر شکست خورد، ناصر نجفی 10بر2 باخت و سعید فرخی به تساوی 3 بر 3 رسید تا تیم ژاپن در امتیاز تکنیکی بالاتر از ایران قرار گرفته و به فینال راه یابد.

تیم ایران هم برای کسب مدال برنز به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و مدال برنز را بر گردن آویخت. در این دیدار سعید فرخی 8 بر صفر برنده شد، سامان حیدری 6 بر صفر بازی را برد و سجاد گنج زاده 6 بر صفر حریف کره ای را مغلوب کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار