جایگاه داران بنزین در ایتالیا در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت مونتی به مدت دو روز از عرضه بنزین خودداری خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان آنسا ؛  توزیع کنندگان بنزین از روز جمعه 3 تا روز یکشنبه 5 ماه آگوست امسال دست از کار می کشند.

جایگاه داران بنزین در ایتالیا صنعت پتروشیمی در این کشور را به همراهی کورکورانه از دولت در زیر پا گذاشتن قوانین متهم کرده و بر این باور هستند این سیاست ها موجب ورشکستگی آنها خواهد شد.
آنان بنزین در یاداشتی مشترک اعلام کرده اند : رفتارهای دولت و صنعت پتروشیمی هیچ امکان دیگری برای ما بغیر از اتخاذ اقدام های شدید اعتراضی و دفاع از یک تهاجم شدید غیر قابل تحمل و غیر قابل توجیه،‌ باقی نگذاشته اند.

براساس این گزارش ، جایگاه داران بنزین در ایتالیا بسته ای پیشنهادی را تهیه کرده اند که بر اساس آن، روز چهارشنبه 18 ماه جولای روزتبلیغات و اطلاع به شهروندان و صاحبان خودرو خواهد بود.
‌از روز دوشنبه 23 ماه جولای امسال همه قرارداده ها درباره قیمت بنزین به حالت تعلیق در خواهند آمد، روز دوشنبه سی ام ماه جولای تا روز یکشنبه پنجم ماه اوت امسال نیزپرداخت هزینه های بنزین از طریق کارت های اعتباری و کارت های بانکی به حالت تعلیق در خواهند آمد و از روز جمعه سوم تا یکشنبه پنجم ماه آگوست امسال نیز همه جایگاه های عرضه بنزین در ایتالیا بسته خواهند بود.

جایگاه داران بنزین در ایتالیا با متهم کردن صنعت پتروشیمی این کشور به اتهام تمام شدن تاریخ قراردادها و عدم تمدید آنها، اخراج اجباری مسئولان توزیع بنزین و‌ تغییر قیمت های سوخت در این کشور اعلام کرده اند، این موارد فقط بخشی از رفتارهای دولت در نقض قوانین است که صنعت پتروشیمی نیز در حال تبعیت از آنها بوده و به بیش از بیست هزار شرکت کوچک فعال در زمینه سوخت رسانی با حدود صد وبیست هزار کارمند ضربه زده است.

همه این موارد با مسئولیت مستقیم دولت انجام شده و مغایر با قوانین جاری کشور است.
قیمت های بنزین در ایتالیا امروز تا 1.1 سنت و قیمت های گازوئیل نیز تا 2 سنت افزایش یافته اند.
برچسب ها: بنزین ، اعتصاب ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار