با وجود آنکه قرار بود طبق نظر کمیته گزینشگر نفر پنجم تیم ملی شطرنج مردان از میان مرتضی محجوب و اصغر گلی زاده انتخاب شود. اما اجرای این اتفاق طبق گفته های کامبوزیا هنوز قطعی نیست.

مرتضی محجوب استاد بزرگ شطرنج کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در حال حاضر رئیس فدراسیون از رأی گروه گزینشگر به عنوان یک پیشنهاد یاد می کند، درصورتی که این طور نیست قطعیت اجرای این دیدار انتخابی تا حدی بود که زمان برگزاری بازی مشخص و "فریدون اسکندری" رئیس کمیته مسابقات فدراسیون اقدام به انجام قرعه کشی و تعیین زمان بازی کرد.
وی تصریح کرد: "کامبوزیا" رئیس فدراسیون پس از تعیین زمان برگزاری بازی اعلام کرد که اگر سرم برود رأی گروه گزینشگر تغییر نمیکند اما متاسفانه وی به حرفهای تاکنون عمل نکرده است.
وی گفت: چطور کامبوزیا از رأی گروه گزینشگر در حالی که به من و اصغر گلی زاده مهلت اعلام آمادگی دادند به عنوان یک پیشنهاد یاد می کند.
محجوب تصریح کرد: طی تماسی که من روز گذشته دوشنبه 26تیر ماه با فدراسیون داشتم آنها اعلام کردند که تا آخر شب دوشنبه و یا صبح امروز پاسخ نهایی را اعلام میکنند در صورتی که این اتفاق تاکنون صورت نگرفته و هنوز هیچ خبری نداده اند. استاد بزرگ شطرنج کشورمان تصریح کرد: بلاتکلیفی در شطرنج در حالی است که تمامی تیمهای ملی از حدود یکسال قبل برای حضور در المپیاد جهانی ترکیه برنامه ریزی کرده اند ولی در فدراسیون ایران با وجود آنکه 30 روز به آغاز بازیها فرصت داریم ولی هنوز ترکیب نفرات اعزامی مشخص نشده است  محجوب در خاتمه گفت: من هنوز حرف محمد جعفر کامبوزیا که در دفتر محل کارش مقابل علی رضا شفیع نائب رئیس فدراسیون شطرنج مبنی برآنکه تا زمانی که من در این فدراسیون رئیس هستم رای کمیته گزینشگر تغییر نمی کند را به خاطر دارم و امیدوارم این مساله به صورت عادلانه حل شود.

وی گفت:در حال حاضر پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی عراق به من داده شده است، هنوز بررسی فعالیت در این زمینه را آغاز نکرده ام زیرا برای من به عنوان یک ورزشکار حضور درترکیب تیم ملی کشورم به مراتب مهم تر از سرمبیگری تیم ملی شطرنج عراق است./با

برچسب ها: محجوب ، کامبوریا ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار