سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: برخلاف اينكه مي گويند براي هدايت راه آهن شجاعت به خرج دادم بايد بگويم كه هيچ شجاعتي در اين رابطه به خرج ندادم.

علي دايي سرمربي تيم راه آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت:  براي قبول هدايت راه آهن در فصل جديد هيچ شجاعتي به خرج ندادم و برخلاف اينكه مي گويند شجاعت داشتم و اين تيم را گرفتم بايد بگويم كه راه آهن تيم خودم بود و شناخت كافي از بچه هاي تيم داشتم متاسفانه چون دير شروع كرديم به لحاظ بدني و هماهنگي بچه ها مشكل داريم.

وي افزود: شرايط تيم مان از سال قبل خيلي بهتر است و فقط در هفته هاي اول ليگ بايد مراقب باشيم تا امتياز از دست ندهيم به لحاظ بدني و كار گروهي عقب هستيم اما تلاش مي كنيم تا اين عقب ماندگي را در تمرينات جبران كنيم.

او در ادامه گفت: الان همه شرايط تيم خدا را شكر خوب است و تمام مالكان باشگاه براي تيم راه آهن سنگ تمام گذاشتند.

مالكان باشگاه هم بدهي گذشته را صاف كردند و هم 40 درصد از قرارداد امسال بازيكنان را دادند.

سرمربي راه آهن اظهار داشت: مطمئنا بازي با تيم نفت تهران در هفته اول ليگ براي ما بازي خيلي سخت وحساس است چون نفت تهران 2 ماه است كه تمريناتش را شروع كرده و ما چنين شرايطي نداريم بلكه تمرينات مان را تازه شروع كرده ام ما شناحتي از نفت تهران نداريم اين تيم تغييراتي نسبت به فصل قبل داشتم و مربي كاربلدي به نام ابراهيم زاده دارند كه باعث مي شود بازي خيلي سختي در پيش داشته باشيم.
او در ادامه گفت: تمامي سعي مان را مي كنيم كه اولين بازي ليگ مقابل نفت تهران را با پيروزي پشت سر بگذاريم مطمئنا شروع خوب در ليگ به ما و هر تيمي خيلي كمك مي كند ما سال قبل شروع خوبي نداشتيم و در نيم فصل اول 16 امتياز گرفتيم اما در نيم فصل دوم راه آهن 26 امتياز گرفت. اگر در نيم فصل اول هم 26 امتياز گرفته بوديم ، حتي مي توانستيم چهارم يا پنجم شويم.

وي افزود: امسال هدف ما اين است كه انشاء الله جزو 5 تيم اول ليگ باشيم.

البته كارمان خيلي سخت است اما اميدواريم و تلاش مي كنيم تا به هدف مان برسيم كسب سهميه آسيا براي هر تيمي مهم است و يك افتخار بزرگ محسوب مي شود و تمام سعي مان را مي كنيم تا بين تيم هاي بالاي جدول باشيم.

او در ادامه گفت: در مورد برگزاري بازي ها در ماه مبارك رمضان بايد بگويم كه اگر بازيها تعطيل شود و در ماه مبارك رمضان برگزار نشود بيشترين كمك به تيم من است و مي توانيم در اين مدت به آمادگي خوبي برسيم اما سوال من اين است كه مگر در سال هاي قبل ماه رمضان نبود؟ بازي ها در ماه رمضان برگزار شده و امسال هم بايد برگزار شود با اينكه اگر در ماه مبارك رمضان بازي ها برگزار نشود خيلي به نفع تيم من است.

دايي در پايان گفت: جام حذفي كه مي گويند برگزار نمي شود و اگر ماه رمضان هم بازي ها تعطيل شود چطور مي خواهيم بازي ها را به موقع برگزار و به اتمام برسانيم . مسابقات ليگ در ماه مبارك رمضان هر ساله بوده و امسال هم بايد باشد مطمئنا هواداران فوتبال چون بعد از افطار به استاديوم مي آيند فضاي ورزشگاه ها بهتر است./با

گفتگو از مهدي نوري



برچسب ها: علی دایی ، راه آهن ، شجاعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار