امروز اولین تمرین خود را با پرسپولیس انجام داد. کنعانی و خانزاده هم به دلیل همراهی تیم ملی در تمرین حضور نداشتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تمرین روز سه شنبه سرخپوشان با 24 بازیکن آغاز شد که در ادامه با آغاز تمرینات تاکتیکی و بازی فوتبال همراه شد. عابدزاده که زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها کار می‌کرد، از جمع بازیکنان جدا شد.
تمرین امروز بعد از گرم کردن و دویدن به انجام تمرینات تاکتیکی و دو به دو اختصاص داشت. آقا وسط از دیگر برنامه های تمرین بود.در زمان این تمرینات گردان، داستانی و عابدزاده توسط احمد ناجی تمرین داده شدند.
سرخپوشان در مرحله اصلی تمرین به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه بازی فوتبال با یک دروازه را در دستور کار داشتند و گردان درون دروازه آنها بود و این بخش تمرین زیر نظر محسن عاشوری و پدرو بارنی مربیان تیم انجام شد.
گروه دوم شامل 9 بازیکن بود که انتقال توپ از خط میانه به خط حمله را طبق طرح ژوزه و زیر نظر خود او انجام می دادند و داستانی هم باید جلوی ضربات مهاجمان را می‌گرفت.
گفتنی است؛ سرخپوشان صبح فردا آخرین تمرین خود قبل از بازی با صنعت نفت آبادان را انجام خواهند داد.
 نیلسون کوره‌آ جونیور دروازه بان برزیلی و گزینه دروازه بانی سرخپوشان، امروز در اواخر تمرین سرخپوشان در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حضور پیدا کرد.نیلسون که تا فصل گذشته در تیم گیمارش پرتغال بازی می‌کرد، برای پیوستن به پرسپولیس، بامداد امروز به تهران آمد تا مذاکراتی را با این باشگاه انجام دهد./fبا  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار