"پنجره اي براي تماشا"با رويكرد اجتماعي-معرفتي و با حضور حجت الاسلام و المسلمين علم الهدي كارشناس مذهبي هر روز از ساعت 12:30 تا 13:30 از شبكه راديويي تهران پخش خواهد شد.

محمد حسيني،تهيه كننده اين پروژه برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:اين برنامه با رويكرد اجتماعي-معرفتي و مناسك اذان هر روز از ساعت 12:30 به مدت يك ساعت از شبكه راديويي تهران موج fm رديف 94 روي آنتن خواهد رفت.
وي اظهارداشت:آيتم "قرار امروز" يك بخش اخلاقي است كه با يك تحليل رفتاري انساني همراه خواهد بود و آيتم احكام با كارشناس مذهبي علم الهدي و آيتم "فرصت تماشا" و "رازي به نام مولا" متني ادبي از حضرت امير(ع) است كه به زندگي و فضايل حضرت علي (ع) نيز اختصاص يافته است.
وي بيان كرد:قرائت آيه هايي از قرآن به تفسير و بررسي جوانب سوره يونس و اسماءالهي كه در "دعاي جوشن كبير" آمده توسط استاد "هاني چيت چيان" دبير انجمن قرآن پژوهشي پرداخته مي شود.
اين تهيه كننده گفت:تلاوت آيات،دعاهاي بعد از نماز و دعاهاي هر روز ماه رمضان به همراه روايات ،‌داستانك ها،يك حديث و يك روايت و يك دل مرواريد از ديگر بخش هاي اين برنامه است كه به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسيد.
وي خاطرنشان كرد:نوشين رهگذر سردبير و نويسنده،سيد يوسف رحيمي و فاطمه نصرآبادي گوينده :محمدرضا علي اكبر راوي،مريم چوپاني،مهرنوش پرتويي و ليلا پير محمدي آذر نويسنده، مصطفي داعي و زهرا افشار گزارشگر و پريسا جمالي به عنوان بازيگر در اين برنامه همكاري دارند.
گفتني است؛شنوندگان براي طرح پيشنهادات،انتقادات و ديدگاههاي خود درخصوص اين برنامه مي‌توانند با شماره پيامك برنامه 30000956 و يا آدرس الكترونيكي radiotehran@irib.irمراجعه كنند./ه

برچسب ها: علم ، الهدی ، پنجره ، تماشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار