سنگنورد نوجوان خراسان رضوی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا در زنجان گفت: هدف من کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی سنگنوردی است.


به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سجاد مستجاب الدعوه که چند روز پیش توانست مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در زنجان از آن خود کند، با بیان این مطلب، افزود: مسابقات جهانی سنگنوردی در کشور سنگاپور و مسابقات جام جهانی 2012 در کشور کلمبیا از مهمترین مسابقات پیش رو در سال جاری میلادی است.

وی درباره سطح مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا، اظهار داشت: این رقابت ها با حضور ورزشکاران قدرتمندی از کشورهای مختلف به ویژه چین و کره برگزار شد و برای بدست آوردن مدال طلای رشته سختی مسیر (سرطناب) این مسابقات با 20 ورزشکار از کشورهایی همچون تایلند، هند، قزاقستان، چین تایپه و سنگاپور رقابت کردم.

سنگنورد نوجوان خراسان رضوی اظهار داشت: برای کسب این مقام در یک سال اخیر هر روز در سالن سنگنوردی مجموعه ورزشی کارگران مشهد تمرین کردم.

مستجاب الدعوه کسب مقام قهرمانی رشته سختی مسیر (سرطناب) مسابقات قهرمانی آسیا را مرهون زحمات والدین و علی کاووسی مربی سنگنوردی خود دانست.

یادآوری می شود: سجاد مستجاب الدعوه مقام سومی مسابقات سنگنوردی دانش آموزی کشور در سال 88 ،قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی سنگنوردی به ترتیب در رشته های سرطناب و سرعت در سال های 90 و 91را در کارنامه ورزشی خود دارد./س

برچسب ها: مدال ، طلا ، سنگنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.