قائم مقام مدیرعامل در نظام پیشنهادهای کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد از ارائه بیش از 38 هزار پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، یوسفیان در جریان بازدید ارزیابان نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز ایران از این شرکت افزود: این کمیته از سال 1384 شروع به فعالیت کرده که تاكنون بالغ بر 38 هزار و 800 پيشنهاد از سوی کارکنان و خانواده های آنان به این کمیته ارجاع شده است.

وی افزود: در راستای هم اندیشی هرچه بیشتر کارکنان در ارائه پیشنهادهای جدید آنان تعداد 33

دبيرخانه فرعي تشکیل و هر یک از این دبیرخانه ها دارای دبیر شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از ارائه پیشنهاد بررسی ها برای اولویت بخشی به پیشنهادها آغاز می شود تا هر کدام زمینه اجرایی دارند آغاز شود.

یوسفیان تاکید کرد: در همین راستا چهار دبیرخانه نظام پیشنهادهای خانواده، نظام پیشنهادهای دانش آموزی، نظام پیشنهادهای روستایی و نظام پیشنهادهای شهر تشکیل شده است تا بتوانیم از پیشنهادهای کارکنان و خانواده های آنان برای پیشرفت مجموعه و دستیابی به اهداف موردنظر بهره مند شویم.

قائم مقام مدیرعامل در نظام پیشنهادهای کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد همچنین از

امضا تفاهم نامه های نظام پیشنهادهای این شرکت خبر داد و گفت: این تفاهم نامه ها با شرکت انتقال گاز و خطوط لوله منطقه 4، واحد HSE ، واحد حراست، واحد پژوهش و توسعه، دبیرخانه تعا لی سازمانی (تحلیل سیستمها)، واحد روابط عمومی ، پایگاه مقاومت بسیج و دبیران نظام پیشنهادهای شمال شرق کشور انعقاد شده است.

یاداوری می شود: نظام پیشنهادات این شرکت در زمره نظام های سرآمد شرکت ملی گاز ایران قرارد دارد که در سال 1390 به عنوان نظام پیشنهادهای برتر شرکت ملی گاز ایران شناخته شد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.