خسرو ابراهيمي در خصوص بودجه اي که فدراسیون فوتبال در اختیار این تیم قرار داده گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد بودجه ارائه کننده به باشگاه ها عدالت را رعایت نکرده و سیاست آنها یک بام و دو هوا است.

  خسرو ابراهیمی ، مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما هم مثل سرخابی ها دولتی است اما بودجه ما نصف بودجه این دو باشگاه است ما بدون حتی دریافت یک ریال از دولت بازیکنان مد نظرمان را برای فصل بعد گرفتیم. وي اظهار داشت: ما حتی به نصف بودجه ارائه شده به تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال هم راضی بودیم اما فدراسیون فوتبال هم حتی اینکار را انجام نداد و ما بدون حمایت مالی دولت تیم را برای لیگ دوازدهم بستیم.
 مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره حق پخش تلویزیونی بازی های لیگ برتر توسط صدا و سیما گفت: ارائه هزینه حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها می تواند در خودکفایی و در آمد زایی آنها مثمر ثمر باشد صدا و سیما که بودجه پیشنهادی خود را به دولت ارائه می دهد باید حق پخش تلویزیونی لیگ برتر هم در آن لحاظ کند.
ابراهیمی تصریح کرد: در فصل گذشته مبلغ حق پخش تلویزیونی داده شده به باشگاه ها چشمگیر نبود در حال حاضر هم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال 150 میلیارد تومان را از صدا و سیما خواستند که باید آنها قبول می کنند پرداخت کنند یا کمتر از این مبلغ به توافق با هم می رسند.
وی بیان داشت: هم اکنون هم بین تیم های لیگ برتر مسئولان و فدراسیون فوتبال ؟ برگزار نشده تا مبلغ دریافتی حق پخش تلویزیونی باشگاه ها مشخص شود. وی درباره انجام بازی های لیگ برتر ماه مبارک رمضان بیان داشت : به نظرم نباید صحبت های مدیرعامل یک باشگاه در برگزاری با عدم برگزاری لیگ برتر در ماه مبارک رمضان در تصمیمات فدراسیون فوتبال تأثیر بگذارد سازمان لیگ باید از کارشناسان خبره برای این موضوع استفاده کرده تا بهترین اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر بازی ها در این ایام مبارک انجام شود. وی در ادامه بیان داشت: به نظرم همانطور که فعالیت های دیگر در ماه مبارک رمضان انجام می شود و مشکلی در این مورد به وجود نمی آید فوتبال هم به عنوان جزئی از فعالیت هایی از زندگی است و با برگزاری آن در ماه مبارک رمضان اشکال شرعی به وجود نمی آید. ابراهیمی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید برنامه ریزی شان در ماه مبارک رمضان باید طوری باشد که ورزشکاران بعد از افکار تمرین بازی کنند که مشکلی در وضعیتشان به وجود نیاید.
 وی درباره شکایت محمد قاضی مهاجم سابق ذوب آهن از باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش گفت: برخی از رسانه های این خبر را مطرح کردند در صورتیکه تا الان نامه شکایت این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال به ما ارسال نشده است. وی در ادامه بیان داشت: هر بازیکنی حق دارد که نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش شکایت کند اما ما با بازیکنان قبلی مان تسویه حساب کردیم و آنها مطالباتی ندارند که بخواهند از ما شکایت کنند. قاضی نه تنها بدهکار نیست بلکه به خاطر جریمه هایش باید مبلغی به باشگاه بپردازد. ابراهیمی در خصوص بازیکنان جذب شده گفت: تیم ما فقط یک مهاجم کم دارد که چند بازیکن که اهل کرواسی و مقدونیه هستند توسط کربکندی در تمرینات تست می شوند و هر کدام که نظر سرمربی تیم را جلب کنند به ترکیب تیم اضافه می شوند. ابراهیمی در خصوص نخستین بازیشان با صنعت نفت آبادان در لیگ دوازدهم تصریح کرد: با اینکه تیم ما از لحاظ مالی در مضیغه بود و با محدودیت های مالی تیم را بستیم اما بازیکنان با انگیزه و با نشاط در تمرینات حاضر می شوند و مطمئن باشید با تیم یکدست و یکدل مان می توانیم فجر را در شیراز ببریم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار