سوارکاران ایرانی که به مسابقات لیگ قفقاز رفته بودند نیمه شب گذشته به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: لیگ پرش با اسب قفقاز از اوایل سال جاری در باکوی جمهوری آذربایجان در حال برگزاری است و سوارکارانی که به این رقابتها رفته بودند نیمه شب گذشته به کشور باز گشتند.
در ادامه گزارش آمده است: محمد نقاش از تهران و علیرضا بختیاری سوار کارانی هستند که به این رقابت ها اعزام شده بودند.
براساس این گزارش این نفرات در روزهای 24-23 تیر با ارتفاع مانع هایی 145-135-130 سانتی متر شرکت داشتند. در ادامه گزارش آمده است: محمد نتاش در روز جمعه 23 تیر باارتفاع 130 سانتی متر با 8 خطا و یک کوب و روز شنبه 24تیر ادامه ندادند. علیرضا بختیاری دیگر سوارکار اعزامی روز اول بدون خطا چهارم، روز سوم بدون خطا پنجم و روز سوم اخراج شده است این گزارش اضافه می کند: تاکنون 6سوارکار به مسابقات لیگ قفقاز اعزام شده اند و عنوانهای مختلفی را کسب کرده اند.
گزارش دیگر عنوان می کند: فدراسیون سوارکاری در تلاش است تا با اعزام سوارکاران به مسابقات برون مرزی ایجادانگیزه در آنها کند و به مسابقات پرش با اسب هیجانی و هدف دهد.
گزارش دیگری می افزاید: این اعزام ها می تواند سوارکاران رابا تجربه کند وآنها با محیط و فضای چنین مسابقاتی آشنایی پیدا کنند. (در صورت حل مشکل قرنطینه سوارکاران ایرانی با قابلیت های بالاو پتانسیل خوب حرفهای زیاد در میادین بین المللی برای گفتن خواهند داشت).
برگزاري مسابقات پرش با اسب در باشگاه آزمون
در ادامه گزارش آمده است: هم اکنون رقابت های پرش با اسب جام سرهنگ نشاطی در باشگاه سوارکاری آزمون در حال برگزاری است و تاروز پنج شنبه 29 تیر ادامه خواهد یافت.
این گزارش در پایان خاطرنشان می کند:رقابتهای سراسری استقامت نیز روز جمعه 30تیر با حضور مسئولان فدراسیون و مسئولان هیئت سوارکاری اصفهان دراین استان انجام خواهد شد.
گفتنی است:پرش اسب، استقامت درساژ و کورس از زیر مجموعه های سوارکاری است که فدراسیون با برنامه هایی در طول سال سعی برگسترش این ورزشها در جامعه دارد. /آق
برچسب ها: سوارکاری ، قفقاز ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار